  • Data: 2005-05-22 06:19:02
    Temat: Re: [press] "Rzeczpospolita" - ranking kart kredytowych
    Od: witek <w...@g...pl.spam.invalid> szukaj wiadomości tego autora

    yayco wrote:

    > Ubezpieczenia liczne: krajowe i zagraniczne. Rabaty w sklepach. Mile
    > samolotowe (ale to najmniej ważne, bo nie dotyczy LOTu). Odrobina wygody
    > na lotniskach.
    > To odpowiedź na wszystkie pytania. Na wszystkie taka sama.

    No właśnie.
    Przypomnę ci w takim razie o czym dyskutujemy.
    O rankingu, który się ukazał w RP.
    Czy zauważyłeś w nim choć jedną rzecz, z tych które tu wymieniłeś.

    > Jeżeli wiesz tak samo jak o różnicach między kredytową a debetową , to
    > mogłoby to być ciekawe.

    > Jeżeli korzystałeś, to dlaczego miałbyś wklejać cudzy tekst? Unikasz
    > odpowiedzi i tyle. Zresztą to obojętne, bo wysyłałem to w południe,
    > kiedy się nudziłem. Teraz jestem po koncercie Pata M. i moja potrzeba
    > rozrywki została zaspokojona. A zatem, w związku z nierozwojowym
    > charakterem wątku: EOT.

    Starasz się być złośliwy.
    Wybacz, ale mnie to naprawdę nie wzrusza i nie mam ochoty odpowiadać na
    twoje złośliwości.
    Chcesz dołączyć cos merytorycznego do dyskusji oprócz sarkastycznego
    tonu, to zapraszam. Narazie zgrywasz omnibusa.