eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plFinanseGrupypl.biznes.banki[prnews] BIK nie może pobierać opłaty za wysłanie raportuRe: [prnews] BIK nie może pobierać opłaty za wysłanie raportu
  • Path: news-archive.icm.edu.pl!news.rmf.pl!nf1.ipartners.pl!ipartners.pl!news.wp.pl!no
    t-for-mail
    From: "MK" <m...@i...pl>
    Newsgroups: pl.biznes.banki
    Subject: Re: [prnews] BIK nie może pobierać opłaty za wysłanie raportu
    Date: Tue, 4 Aug 2009 22:44:51 +0200
    Organization: Wirtualna Polska S.A. http://www.wp.pl
    Lines: 23
    Sender: a...@i...nat.umts.dynamic.eranet.pl
    Message-ID: <h5a6k9$j8a$1@news.wp.pl>
    References: <h4v3l5$s2d$1@inews.gazeta.pl> <h57jne$o95$1@inews.gazeta.pl>
    <h58kj4$evh$1@news.dialog.net.pl> <h593cc$d4k$1@inews.gazeta.pl>
    <h59q1e$c7j$1@news.wp.pl> <h5a520$ddb$1@inews.gazeta.pl>
    <h5a5v3$h8b$1@inews.gazeta.pl>
    NNTP-Posting-Host: inet20907na-1.nat.umts.dynamic.eranet.pl
    Mime-Version: 1.0
    Content-Type: text/plain; format=flowed; charset="iso-8859-2"; reply-type=response
    Content-Transfer-Encoding: 8bit
    X-Trace: news.wp.pl 1249418697 19722 213.158.199.65 (4 Aug 2009 20:44:57 GMT)
    X-Complaints-To: a...@w...pl
    NNTP-Posting-Date: Tue, 4 Aug 2009 20:44:57 +0000 (UTC)
    X-Organization-Notice: Organization line has been filtered
    X-MimeOLE: Produced By Microsoft MimeOLE V6.00.2900.3138
    X-Newsreader: Microsoft Outlook Express 6.00.2900.3138
    X-Priority: 3
    X-MSMail-Priority: Normal
    X-Original-Organization: Wirtualna Polska S.A. http://www.wp.pl
    Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.biznes.banki:496338
    [ ukryj nagłówki ]

    "Filip" <f...@N...gazeta.pl> wrote in message
    news:h5a5v3$h8b$1@inews.gazeta.pl...

    > Wszystko cacy, tylko że przy sposobie w jaki banki traktują klientów to
    > jest to często nierealne. Powinno być tak, że jeśli klient zgłasza
    > zastrzeżenie do BIK to BIK przestaje udzielać informacji na temat spornego
    > wpisu (nie ujawnia go przy zapytaniach) np. na 7 dni i następnie zwraca
    > się do banku, by ten wyjaśnił sprawę z klientem.

    Wystarczajace by bylo gdyby BIK oznaczal ten rekord flaga jako sporny. W
    takiem przypadku rowniez ocena scoringowa powinna byc przez BIK robiona w 2
    wersjach, z uwzglednieniem wszystkich wpisow i bez wpisow zakwestionowanych
    przez klienta. Co wiecej na BIK powinien byc nalozony obowiazek prowadzenia
    statystyk dotyczacych bledow w bazach. Obecnie po reklamacji klienta dane sa
    po prostu usuwane przez bank, nie ma zadnej informacji o tym, ze byly tam w
    wyniku bledu. Na posdtawie takiej statystyki wpisy bankow, ktore przekrocza
    jakis prog bledow powinny byc traktowane z mniejsza wiarygodnoscia niz tych
    gdzie bledy stanowia znikoma liczbe. Statystyki dotyczace liczby/odsetek
    bledow powinny byc oglaszane publicznie, zeby klienci wiedzieli co moze ich
    czekac gdy zwiaza sie z danym bankiem.

    MK

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1