eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plFinanseGrupypl.biznes.bankiprzestroga: rezygnacja z konta mbankRe: przestroga: rezygnacja z konta mbank
  • Path: news-archive.icm.edu.pl!newsfeed.gazeta.pl!opal.futuro.pl!news.task.gda.pl!news
    .mm.pl!not-for-mail
    From: Poke <pokeo2@o2.{usunto}pl>
    Newsgroups: pl.biznes.banki
    Subject: Re: przestroga: rezygnacja z konta mbank
    Date: Wed, 19 May 2004 14:08:06 +0200
    Organization: Multimedia Polska sp. z o.o.
    Lines: 48
    Message-ID: <M...@n...mm.pl>
    References: <c858qp$3fq$1@korweta.task.gda.pl>
    <M...@n...mm.pl>
    <c8as4a$7f7$1@nemesis.news.tpi.pl>
    <M...@n...mm.pl>
    <c8d252$79n$1@nemesis.news.tpi.pl>
    <M...@n...mm.pl>
    <1...@4...com>
    NNTP-Posting-Host: host-217-172-241-127.gdynia.mm.pl
    Mime-Version: 1.0
    Content-Type: text/plain; charset="iso-8859-2"
    Content-Transfer-Encoding: quoted-printable
    X-Trace: news.mm.pl 1084968459 45396 217.172.241.127 (19 May 2004 12:07:39 GMT)
    X-Complaints-To: a...@m...pl
    NNTP-Posting-Date: Wed, 19 May 2004 12:07:39 +0000 (UTC)
    User-Agent: MicroPlanet-Gravity/2.60.2060
    X-Face: "A2o}\9b9tv"#s');C"ey"/U*`SwupCC&cz>~pTdl[a+ZbEQ&cJDk!JT>J/9.gYDbH31]4Y
    <e4bJLGzF+ONnyrj<V'u(RGx4es4&{txO^L]oBZ,%-t2W`1qe9
    Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.biznes.banki:299203
    [ ukryj nagłówki ]

    In article <1...@4...com>,
    r...@a...net.pl says...
    W watku <1...@4...com>,
    r...@a...net.pl piszesz...
    |Wed, 19 May 2004 11:02:47 +0200, w <M...@n...mm.pl>,
    |Poke <pokeo2@o2.{usunto}pl> napisał(-a):
    |
    |> Dla mnei bank MUSI miec obsluge przez bankomaty, internet, callcenter
    |> oraz klasyczne placowki. To minimum.
    |
    |A po co klasyczne placówki?

    Konkretne pytanie wiec odpowiem mimo ze probuje wszedzie zrobic EOT bo
    wiem ze wiele osob jest niereformowalnych jezeli chodzi o te banki.

    Czemu:
    a) jak system "padnie" nie zrobisz nic - nie zrobisz przelewu, nie
    wyplacisz pieniedzy, nei bedziesz nawet wiedziec CO JEST GRANE!
    Kompletna pustka. Oczywiscie w przypadku "klasycznego" system takze moze
    odmowic pracy ale wtedy zawsze masz jakies mozliwosci ruchu,
    internetowy = zero mozliowsci.
    b) nie masz mozliwosci szybkiego uzyskania roznych "papierow" -
    najproszty przyklad to potwierdzenie przelewu. Owszem moza sobie
    wydrukowac ze strony ale niewiele przedsiebiorstw cos takiego uzna bo
    taki przelew to sobie mozna w Word'ie przygotowac. Czyli w przypadku
    banku internetowego musisz czekac az laskawie przyjdzie potwierdzenie
    poczta, w przypadku banku z placowkami mozesz miec w kazdej doslownie
    chwili. I tak jest z wszytkimi innymi drukami.
    c) reklamacje - temat rzeka. Bank internetowy ma zdecydowanie mniejsze
    pole manewru. Owszem - konsultanci sa monitorowani, jest polityka
    jakosci ale badzmy realistami - nigdy ale to nigdy nie bedzie tak ze
    kontakt przez telefon jest bardziej efektywny od kontaktu bezposredniego
    i to Ci powie kazdy. Duzo latwiej zalatwic sprawe osobiscie anizeli
    przez telefon. Zreszta jak takiemu konsultantowi pokazac jakies
    dokumenty ktore potwierdzaja Twoja teorie zdarzen a nie banku? Faxem?
    Przeskanowac? Smiech na sali - efektywnosc bliska zeru.

    I jeszcze kilka pomniejszych jak np. KONIECZNOSC sprawnego posiadania
    internetu lub telefonu - tylko prosze nie mowic ze cos takiego jest
    oczywiste bo telefony moga z jakiegos powodu nie dzialac (np. TPSA Cie
    odloaczy bo czemu nie - ile bylo takich pezpodstawnych przypadkow) a
    providerzy w Polsce wiadomo jak funkcjonuja. Itd itp.


    --
    Greetings / Pozdrowienia,
    Poke

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1