  • Data: 2012-04-11 22:45:06
    Temat: Re: raiff - system bankowosci elektronicznej
    Od: "Eneuel Leszek Ciszewski" <p...@c...fontem.lucida.console> szukaj wiadomości tego autora

    "radar" jm4f1d$cob$...@n...dialog.net.pl

    > U mnie nie działa na 2 telefonach (BB9780 i N3120c). W ogóle. Na infolinii nic nie
    załatwiłem. Masakra jakaś. Chyba nie zjem
    > wisienek...

    Ja tylko karmię mBank:

    -- ustalenie TPIN: 1,88 zł z komórki oraz 0.30 zł z VoIPa
    z VoIPa nie można nadać TPIN; można jedynie zweryfikować
    się, aby dowiedzieć, się, że nie można nadać TPIN
    -- aktywowanie aplikacji: dziesiątki razy po parę groszy

    Efekt:

    -- stracony czas na wizytę w banku, na testowanie aplikacji,
    na telefony
    -- informacja o tym, że aplikacja łączy się z bankiem,
    weryfikuje hasło (TPIN) i informuje radośnie o błędzie 199

    W banku miałem spotkać specjalistów -- spotkałem osoby raczej
    zupełnie nieświadome tego, o co tu chodzi.

    Model telefonu znajduje się na liście modeli telefonów
    umieszczoną na tej stronie:

    http://m.mobilnybank.pl/

    Być może spróbuję z innych telefonów, w tym i z innych operatorów GSM,
    ale wątpię w to, że warto, bo jednak telefon łączy się z bankiem, skoro
    wpisanie niepoprawnego TPINu daje inny efekt niż wprowadzenie poprawnego.

    Raiffeisen Bank chyba sobie drwi z klientów.

    Co najwyżej za kilka dni sytuacja poprawi się w wyniku
    zmniejszenia obciążenia Raiffeisenowych serwerów. ;)

    --
    .'O`-' ., ; o.' eneuel@@gmail.com '.O_'