eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plFinanseGrupypl.biznes.bankiraiff - system bankowosci elektronicznejRe: raiff - system bankowosci elektronicznej
  • Path: news-archive.icm.edu.pl!news.gazeta.pl!not-for-mail
    From: "Eneuel Leszek Ciszewski" <p...@c...fontem.lucida.console>
    Newsgroups: pl.biznes.banki
    Subject: Re: raiff - system bankowosci elektronicznej
    Date: Wed, 11 Apr 2012 22:45:06 +0200
    Organization: Aleuania-Pueruania
    Lines: 49
    Message-ID: <jm4qr3$mf2$1@inews.gazeta.pl>
    References: <jlngql$l7p$1@speranza.aioe.org> <jm250a$78f$1@usenet.news.interia.pl>
    <jm26mv$t1p$1@node2.news.atman.pl> <jm272s$t3m$1@node2.news.atman.pl>
    <jm2811$ufo$1@node2.news.atman.pl> <jm29sv$sv$1@node2.news.atman.pl>
    <jm2kpr$hon$1@inews.gazeta.pl> <jm2lm7$ckm$1@node2.news.atman.pl>
    <jm34nk$qr4$1@node2.news.atman.pl> <4...@f...com>
    <jm4ars$8ou$1@node2.news.atman.pl> <jm4f1d$cob$1@news.dialog.net.pl>
    Reply-To: "Eneuel Leszek Ciszewski" <e...@g...com>
    NNTP-Posting-Host: c39-026.client.duna.pl
    Mime-Version: 1.0
    Content-Type: text/plain; format=flowed; charset="iso-8859-2"; reply-type=response
    Content-Transfer-Encoding: 8bit
    X-Trace: inews.gazeta.pl 1334177443 23010 83.151.39.26 (11 Apr 2012 20:50:43 GMT)
    X-Complaints-To: u...@a...pl
    NNTP-Posting-Date: Wed, 11 Apr 2012 20:50:43 +0000 (UTC)
    X-MimeOLE: Numer mego telefonu '665 363835'='Moj Eneuel'
    X-Priority: 3
    X-User: eneuell
    X-MSMail-Priority: Normal
    X-Newsreader: Microsoft Outlook Express 6.00.2900.5512
    Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.biznes.banki:569960
    [ ukryj nagłówki ]


    "radar" jm4f1d$cob$...@n...dialog.net.pl

    >> Mi jeszcze nie udało się wysłać żadnego przelewu przez aplikację mobilną
    >> (android). Próbuję kilka razy dziennie od zeszłego tygodnia i cały czas
    >> to samo... Nie da się też tych przelewów usunąć z operacji
    >> zaplanowanych. Na infolinii powiedzieli, że to się "czasami" zdarza...
    >> Czy ktoś jeszcze ma taki problem?

    > U mnie nie działa na 2 telefonach (BB9780 i N3120c). W ogóle. Na infolinii nic nie
    załatwiłem. Masakra jakaś. Chyba nie zjem
    > wisienek...

    Ja tylko karmię mBank:

    -- ustalenie TPIN: 1,88 zł z komórki oraz 0.30 zł z VoIPa
    z VoIPa nie można nadać TPIN; można jedynie zweryfikować
    się, aby dowiedzieć, się, że nie można nadać TPIN
    -- aktywowanie aplikacji: dziesiątki razy po parę groszy

    Efekt:

    -- stracony czas na wizytę w banku, na testowanie aplikacji,
    na telefony
    -- informacja o tym, że aplikacja łączy się z bankiem,
    weryfikuje hasło (TPIN) i informuje radośnie o błędzie 199

    W banku miałem spotkać specjalistów -- spotkałem osoby raczej
    zupełnie nieświadome tego, o co tu chodzi.

    Model telefonu znajduje się na liście modeli telefonów
    umieszczoną na tej stronie:

    http://m.mobilnybank.pl/

    Być może spróbuję z innych telefonów, w tym i z innych operatorów GSM,
    ale wątpię w to, że warto, bo jednak telefon łączy się z bankiem, skoro
    wpisanie niepoprawnego TPINu daje inny efekt niż wprowadzenie poprawnego.

    Raiffeisen Bank chyba sobie drwi z klientów.

    Co najwyżej za kilka dni sytuacja poprawi się w wyniku
    zmniejszenia obciążenia Raiffeisenowych serwerów. ;)

    --
    .`'.-. ._. .-.
    .'O`-' ., ; o.' eneuel@@gmail.com '.O_'
    `-:`-'.'. '`\.'`.' ~'~'~'~'~'~'~'~'~ o.`.,
    o'\:/.d`|'.;. p \ ;'. . ;,,. ; . ,.. ; ;. . .;\|/....

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1