  • Data: 2003-04-12 20:53:03
    Temat: Re: ratujcie - podwojny przelew - co robic?
    Od: "jo44" <j...@f...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "No Name" napisał w wiadomości ...

    > Mnie zdarzyło się tak, że dwa razy poszedł przelew z tym samym tytułem
    > (raz jako zlecenie stałe, raz jako operacja "ręczna") Nie miejsce tu, by
    > wyjaśniać dlaczego tak się stało.
    > Jeżeli sądzisz, że którykolwiek z banków miał zamiar zwrócić kasę, to
    > jesteś w błędzie.
    > Chciałbym, byś przychylił się do grzecznej prośby, abstrahując od postu
    > inicjującego wątek: przyjęcie założenia, że bank jest instytucją, która
    > nie różni się specjalnie od kolesi wyciągającychc radia z samochodów czy
    > portfele na bazarze (róznica tkwi jedynie w stosowanych narzędziach i
> [...]
    Ty chyba z oczami masz cos niedobrze, albo z rozumieniem tego co
    napisane. Kolega 'Berdycz' ani slowem nie wspomnial, ze bank
    posredniczacy w transakcji mialby cokolwiek zwracac. Zgodnie zreszta
    z prawda, banki bowiem wykonuja tylko dyspozycje klientow. Jesli
    dyspozycje zostaly zlozone poprawnie zadaniem bankow jest ich
    wykonanie. I nic wiecej.
    PS Mysle, ze twoje postrzeganie rzeczywistosci jest mocno
    wypaczone. Wnioski jakie z tego postrzegania wyciagasz - takze.