  • Data: 2003-04-12 21:21:39
    Temat: Re: ratujcie - podwojny przelew - co robic?
    Od: No Name <v...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

    > Ty chyba z oczami masz cos niedobrze,

    Starzeję się, więc z oczami może być niedobrze - biorę i taką sytuację
    pod uwagę.

    > albo z rozumieniem tego co
    > napisane. Kolega 'Berdycz' ani slowem nie wspomnial, ze bank
    > posredniczacy w transakcji mialby cokolwiek zwracac.

    Kolega Berdycz zasugerował, że należy domniemywać, że bank mółgłby
    zwrócić, gdyby rzeczywiście chodziło o pomyłkę.
    Odpisałem, że również w sytuacji, gdy pomyłka jest oczywista, dla banku
    to nie stanowi argumentu.
    To taka intelektualna zabawa - nie chcesz, nie musisz brać w niej udziału.
    Meritum wątku, jak mniemam, jest możliwość zwrotu (odwrócenia
    operacji)dokonanej omyłkowo bądź niezgodnie z intencją nadawcy.
    Jeżeli nie będziemy trzymali się meritum, to dojdziemy do klasycznego
    zjawiska dla GD: inicjator pyta się gdzie kupić słonia, a dwa-trzy posty
    dalej dowiaduje się, jak gotować marchew dla chomika.

    > Zgodnie zreszta
    > z prawda, banki bowiem wykonuja tylko dyspozycje klientow. Jesli
    > dyspozycje zostaly zlozone poprawnie zadaniem bankow jest ich
    > wykonanie. I nic wiecej.

    Si, ja wohl - w jedną stronę to i owszem.

    > PS Mysle, ze twoje postrzeganie rzeczywistosci jest mocno
    > wypaczone. Wnioski jakie z tego postrzegania wyciagasz - takze.

    A czy ja piszę, że nie? Taki mój wybór - patrząc na to , co uważane jest
    za normę, wolę, by oceniano mnie jak osobę odchyloną, niż "trendy".

    Pzdr: Dogbert