  • Data: 2007-03-17 19:34:33
    Temat: Re: reklamacja w Inteligo - długie
    Od: "cef" <c...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

    witek wrote:

    > 1)
    > wpłacić 50 zł

    > 2) wybrać się za granicę, wykonać transakcję na kwotę bliską stanu
    > konta i o ile kurs w dniu rozliczenia transakcji bedzie inny niż w
    > dniu zakupów to zaliczysz debet.
    >
    > 3) powtórzyć to samo z bankomatem.
    >
    > 4) zjeść w restauracji i dopisać napiwek.

    > 5) zarezerwować pokój w hotelu

    Czyli jednak sobie gdybasz.

    Napisałeś tak:
    "System rozliczeń kartowych jest wszędzie taki sam.
    Autoryzacji w ogóle być nie musi, a bank jest zobowiązany obciążyć konto
    każdą transakcją przychodzącą z visy. Bez znaczenia jaki to rodzaj karty.
    Które konto zostanie obciażone jest już decyzją banku i zapisane jest w
    regulaminie."

    Ja nie pytałem jak zrobić sobie debet na rachunku karty debetowej,
    bo to jest zupełnie oczywiste i wynika ze sposobu rozliczeń karty.
    Pytałem jak to możliwe, że utrzymując stan konta 2zł, ktoś może dokonać
    transakcji na numer tej karty np na 50zł.