eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plFinanseGrupypl.biznes.bankireklamacja w Inteligo - długie › Re: reklamacja w Inteligo - długie
  • Data: 2007-03-17 22:25:45
    Temat: Re: reklamacja w Inteligo - długie
    Od: Karolina Godyń <k...@a...spamnie.com> szukaj wiadomości tego autora
    [ pokaż wszystkie nagłówki ]

    On 17 Mar 2007 10:15:17 -0700, p...@w...pl wrote:

    >On 17 Mar, 14:05, Karolina Godyń <k...@a...spamnie.com> wrote:
    >
    >> Kartę zastrzegłeś dopiero po transakcji, czy przed? Kartę masz czy
    >> rzeczywiście ci skradziono? W zależności od sytuacji pozostaje jeszcze
    >> arbiter bankowy.
    >Karta nie została skradziona. Zastrzegłem ją kilka minut po otrzymaniu
    >smsa o transakcji.
    >Obawiam się, że arbiter bankowy nic nie zdziała. Zaglądałem do prawa
    >bankowego i wygląda na to, że pozwala ono bankowi obciążyć klienta za
    >każdą transakcję zdalną. I Inteligo skwapliwie z tego chorego prawa
    >korzysta:
    >

    Jeśli masz kartę w ręce, to jest nie źle. Wykonywałeś kiedykolwiek
    jakiekolwiek zakupy przez internet tą kartą? Wiem, że citi takie
    reklamacje uznaje od strzała, a to oznacza, że się da. Bank jeśli by
    tylko chciał może to zrobić, ale nie chce. Więc trzeba go zmusić.
    Jesteś w stanie zeskanować swoją korespondencję z bankiem i gdzieś
    wystawić na www? Oczywiście bez numeru karty i danych osob. Jeśli to
    była transakcja MO/TO/IO i na dodatek nie wszystkie dane się zgadzały,
    to raczej bank powinien to uznać.
    --
    Kajka GG:2182391

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1