eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plFinanseGrupypl.biznes.bankireklamacja w Inteligo - długie › Re: reklamacja w Inteligo - długie
  • Data: 2007-03-17 23:08:23
    Temat: Re: reklamacja w Inteligo - długie
    Od: "witek" <w...@g...pl.invalid> szukaj wiadomości tego autora
    [ pokaż wszystkie nagłówki ]


    "cef" <c...@i...pl> wrote in message
    news:ethh5e$b4g$1@nemesis.news.tpi.pl...

    > Stan konta jest zerowy i jak ktoś może mi zrobić tam transakcję?
    > Autor wątku miał taki przypadek, ale miał srodki na koncie,
    > więc transakcja/autoryzacja przeszła a witek sugeruje, ze brak środków
    > na koncie nie chroni mnie przed takimi przypadkami.
    > Niech więc poda przykład jak tego dokonać - może źle zrozumiał pytanie ;-)

    Ok. załapałem.
    Chodzi o to, że to nie ty inicjujesz transakcję, a mimo to transakcja
    schodzi.
    Można obciążyć kartę w ogóle bez autoryzacji, ale w takim przypadku bank po
    złożeniu reklamacji nie powinien mieć wątpliwości przy jej uznaniu.


Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1