eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plFinanseGrupypl.biznes.bankireklamacja w Inteligo - długie › Re: reklamacja w Inteligo - długie
  • Data: 2007-03-18 01:52:42
    Temat: Re: reklamacja w Inteligo - długie
    Od: "witek" <w...@g...pl.invalid> szukaj wiadomości tego autora
    [ pokaż wszystkie nagłówki ]


    <p...@w...pl> wrote in message
    news:1174163761.098260.289730@e1g2000hsg.googlegroup
    s.com...

    >Zresztą jak to właściwie jest, czy to bank musi udowodnić mi, że to ja
    >dokonałem transakcji?

    Nie. To sprzedawca ma udowodnić, że taka transakcja miała miejsce.
    W przypadku złożenia przez ciebie reklamacji, bank wysyła zapytanie do
    sklepu z prośbą o przedstawienie dokumentów transakcji i na tej podstawie
    podejmuje decyzję uznaniu lub nie reklamacji.
    W praktyce są dwa etapy. Dokładne informacji na temat chargeback widziałem
    kiedyś też na internecie. Jak trochę pogooglasz to pewnie znajdziesz.




Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1