  • Data: 2007-03-17 19:52:13
    Temat: Re: reklamacja w Inteligo - długie
    Od: "cef" <c...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Samotnik wrote:

    > Obciążenie po wygaśnięciu blokady?

    Jakie obciążenie?
    W odpowiedzi na pierwszy post w tym wątku
    na sugestię banku cytowaną przez autora wątku:
    "przecież mogę sobie do płatności internetowych mieć osobne subkonto i
    za każdym razem je doładowywać." witek daje odpowiedź:
    "To nic nie daje. Bank musi rozliczyć
    każdą poprawną transakcję, która przyjdzie z visy"

    Więc pytam po raz ostatni jak dokonać takiej transakcji?
    I nie chodzi mi o zrobienie debetu po mojej transakcji
    (różnice kursów, napiwki, zapomniane blokady itd - bo to jest zupełnie
    normalne)
    Stan konta jest zerowy i jak ktoś może mi zrobić tam transakcję?
    Autor wątku miał taki przypadek, ale miał srodki na koncie,
    więc transakcja/autoryzacja przeszła a witek sugeruje, ze brak środków
    na koncie nie chroni mnie przed takimi przypadkami.
    Niech więc poda przykład jak tego dokonać - może źle zrozumiał pytanie ;-)