eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plFinanseGrupypl.biznes.bankireklamacja w Inteligo - długie › Re: reklamacja w Inteligo - długie
  • Data: 2007-03-18 09:03:17
    Temat: Re: reklamacja w Inteligo - długie
    Od: Adam Płaszczyca <t...@o...spamnie.org.pl> szukaj wiadomości tego autora
    [ pokaż wszystkie nagłówki ]

    On Sat, 17 Mar 2007 23:25:45 +0100, Karolina Godyń
    <k...@a...spamnie.com> wrote:

    >Jeśli masz kartę w ręce, to jest nie źle. Wykonywałeś kiedykolwiek
    >jakiekolwiek zakupy przez internet tą kartą? Wiem, że citi takie
    >reklamacje uznaje od strzała, a to oznacza, że się da. Bank jeśli by


    Ale to jest PKO - i dlatego temu bankowi należy podziękować.
    Prawnikiem.

    >tylko chciał może to zrobić, ale nie chce. Więc trzeba go zmusić.
    >Jesteś w stanie zeskanować swoją korespondencję z bankiem i gdzieś
    >wystawić na www? Oczywiście bez numeru karty i danych osob. Jeśli to
    >była transakcja MO/TO/IO i na dodatek nie wszystkie dane się zgadzały,
    >to raczej bank powinien to uznać.

    Bank by uznał. Ale nie PKO.
    --
    ___________ (R)
    /_ _______ Adam 'Trzypion' Płaszczyca (+48 502) 122 688
    ___/ /_ ___ ul. Na Szaniec 23/70 31-560 Kraków (012 378 31 98)
    _______/ /_ http://trzypion.oldfield.org.pl/Grzybki.jpg
    ___________/ mail: _...@i...pl GG: 3524356

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1