eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plFinanseGrupypl.biznes.bankirozmowa z pracownikiem Eurobanku (czat) › Re: rozmowa z pracownikiem Eurobanku (czat)
  • Data: 2009-09-15 12:04:11
    Temat: Re: rozmowa z pracownikiem Eurobanku (czat)
    Od: "Ya" <...@...pl> szukaj wiadomości tego autora
    [ pokaż wszystkie nagłówki ]

    Użytkownik "xbartx" <b...@h...net> napisał w wiadomości
    news:h8num1$76v$4@inews.gazeta.pl...
    > Nie mam teraz jak sprawdzić, ale nie da się go anulować, albo spróbować
    > puścić jeszcze raz taki sam? - teoretycznie niemożliwe z braku środków,
    > no ale różnie to bywa ;)

    No właśnie nie można ani anulować, ani zlecić na nowo, bo środki są
    zablokowane a przelew wciąż widnieje jako "oczekujący".
    W banku z uporem maniaka twierdzą, że przelewy wewnętrzne wykonywane są w
    czasie rzeczywistym, choć czasem może być problem z "zaczytaniem" w serwisie
    online. Tyle tylko, że serwis telefoniczny również ten stan potwierdza.

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1