eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plFinanseGrupypl.biznes.bankistalo sie, mBank uszczesliwil mnie na sileRe: stalo sie, mBank uszczesliwil mnie na sile
  • Data: 2014-12-05 16:12:19
    Temat: Re: stalo sie, mBank uszczesliwil mnie na sile
    Od: elmer radi radisson <r...@s...spam.wireland.org> szukaj wiadomości tego autora
    [ pokaż wszystkie nagłówki ]

    On 2014-12-05 06:47, Michal Tyrala wrote:

    > Na pewno problem jest w banku, a nie w użytkowniku? Bo ja tu widze
    > klasyczne ,,zima znów zaskoczyła drogowców'' :-)

    Tak, uzytkownik ma prawo robic to co robi kiedy ma czas/ochote
    i oczekiwac ze bedzie mogl zalatwic to sprawnie. To bank jest dla
    niego, a nie odwrotnie, wiec racjonalnym jest oczekiwac tego co
    na wstepie - ze taka operacje przeprowadza z glowa. Bo czemu
    niby nie?

    Ze nie wspomne o fakcie, ze jesli slychac glosy ze uzytkownicy
    przesadzeni na siodlo nowego interfejsu maja problem z zalatwieniem
    glupiego przelewu, to chyba gdzies wylano dziecko z kapiela.
    Od bankowego systemu nalezy oczekiwac ze bedzie intuicyjny
    i pozwoli na szybkie zalatwienie sprawy. Oczekiwanie ze ludzie
    maja sie z niego wczesniej przeszkolic - to chyba nie ta kolejnosc.


    --

    memento lorem ipsum

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1