  • Data: 2014-12-05 16:19:03
    Temat: Re: stalo sie, mBank uszczesliwil mnie na sile
    Od: elmer radi radisson <r...@s...spam.wireland.org> szukaj wiadomości tego autora

    On 2014-12-05 00:59, J.F. wrote:

    > A wtedy nie ma innych pilnych platnosci ?

    Ja, procz prywatnych rozliczen zazwyczaj nie tak stresogennych
    jak podatki i ubezpieczenia, innych podobnie pilnych nie znam - a Ty?

    > Przeciez byl rok na zapoznanie sie z nowym interfejsem :-)

    1. Dopoki mozna uzywac sprawnie starego, to sie to robi.

    2. Jak bank zmusza do przesiadki, to co mu przeszkadza
    zrobic to tak, aby zminimalizowac niedogodnosci?

    3. Dobry interfejs to taki, ktory nie wymaga 'zapoznawania',
    tylko umozliwia intuicyjne natychmiastowe dzialanie. Jak
    slychac z opinii uzytkownikow, tak nie jest. Jeszcze by
    brakowalo tego, zeby organizowano z tego UI calodniowe
    szkolenia.

    Wiele osob naprawde lepsze rzeczy do roboty a czas nie
    jest z gumy.

    --

    memento lorem ipsum