  • Data: 2009-08-11 18:42:33
    Temat: Re: tajemnica bankowa a skarbówka?
    Od: "MarekZ" <b...@a...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "kimbus" <k...@g...com> napisał w wiadomości
    news:h5s5mi$57a$1@atlantis.news.neostrada.pl...

    > Ale to jest przedawnienie karalności, a nie przedawnienie roszczenia.
    > Przedawnienie karalności i tak sąd uwzględnia z urzędu i jest to rok lub
    > dwa od daty popełnienia czynu. Po uprawomocnieniu się wyroku, można mówić
    > tylko o przedawnieniu wykonania kary. To też sąd robi z urzędu, nic nie
    > trzeba zgłaszać.

    A to już Cię podpytam jak tu zajrzałeś. :)
    Czy w przypadku gdy policjant zapisał sobie kompletnie wirtualne dane
    adresowe z dowodu rejestracyjnego albo prawa jazdy, ja nie stawię się na to
    takie niby "przedstawienie zarzutów" (albo w drugim wariancie nawet stawię
    się i podtrzymam ten wirtualny adres), a następnie nie odbiorę żadnego pisma
    z sądu, można mówić o prawidłowym doręczeniu w trybie zastępczym? Skoro nie
    zostało doręczone żadne pismo w sprawie? Mogłem przecież w międzyczasie
    zmienić adres... A samo sporządzenie wniosku o ukaranie chyba niczego nie
    powoduje jeszcze w tym względzie (nawet jeśli jest wszczęciem postępowania).

    > Wysyłana jest informacja do WKP wg miejsca zamieszania. Jeśli punkty nie
    > zostały naliczone, to dzięki niewydolności lub błędów w danej komendzie.

    Ale zastanawia mnie nagminnośc tego niewpisywania tych punktów. Ja naprawdę
    dość sporej ilości mandatów nie przyjmuję, więc chyba podczas którejś
    kontroli drogowej rzuciliby mi w twarz przynajmniej: "no i co pan nam tu
    kłamie, że zero punktów". Dziwne.

    > Sądy zgłaszają do jakiegoś krajowego rejestru dłużników lub jakoś
    > podobnie.

    A to nie wiem.