eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plFinanseGrupypl.biznes.bankito KLIENT teraz płaci intercharge?Re: to KLIENT teraz płaci intercharge?
  • Data: 2010-06-09 12:28:06
    Temat: Re: to KLIENT teraz płaci intercharge?
    Od: Wojciech Bancer <p...@p...pl> szukaj wiadomości tego autora
    [ pokaż wszystkie nagłówki ]

    On 2010-06-09, MAR <m...@s...org> wrote:

    [...]

    > Przy dopłacie sklep musi się postarać poinformować o niej klienta zanim
    > zdecyduje się na zakup/zdejmie towar z półki/zamówi go. Inaczej klient
    > ma prawo zapłacić tylko tyle ile wyniosła cena którą widział, a wiec bez
    > dopłaty.

    Ja nie pytam o prawne pobredzanie. Nie pytam o złą politykę informacyjną,
    czy złe oznakowanie produków, nieinformowanie o cenach, czy innych takich.
    To jest dla mnie jasne.

    Jedna, jedyna rzecz, która mnie nurtuje:

    Jakież to są różnice dla KLIENTA, czy to będzie nazwane rabat,
    czy "cena przy płatności kartą jest wyższa o ..."? Bo wykształca się
    grupa, której przeszkadza jedno, a nie przeszkadza drugie, chociaż
    fizycznie jest to dokładnie ta sama w skutkach operacja, ale nazwana
    inaczej.

    --
    Wojciech Bańcer
    p...@p...pl

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1