eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plFinanseGrupypl.biznes.bankitzw 'promocje' w bphRe: tzw 'promocje' w bph
  • Data: 2005-03-09 16:06:16
    Temat: Re: tzw 'promocje' w bph
    Od: "Jacek" <j...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora
    [ pokaż wszystkie nagłówki ]

    > PiotR napisał(a):
    >  > logika BPH w tym jest prosta: "jak najszybciej i jak najwiecej orżnąć
    > > klienta
    > > a nawet gdy to go zniecheci to zaraz przyjda inni z ktorymi bedzie
    > > mozna to samo powtorzyc"
    >
    > I co w tym dziwnego ? Logika każdej firmy jest bardzo zbliżona.
    ...

    Niby zgadzam sie z Tobą, ale...
    Może ja jestem stary i naiwny. Nie chcę używać wielkich słów, ale jak dla mnie
    powinno istnieć coś takiego jak etyka biznesu. Obojętnie, czy to jest bank, czy
    sklep z ogórkami kiszonymi.
    Można dymać klienta na tysiąc różnych sposobów, pewnie można na tym nieźle
    zarobić i pewnie zdecydowana większość klientów nie jest nawet świadoma tego
    dymania, ale...no właśnie, to małe ALE.

    Nie powiem, że drobiazgowo, śledzę jednak niektóre poczynania BPH, chociażby z
    racji tego, że mam tam ROR, KK i co widzę?
    http://www.bph.pl/pl/klienci_indywidualni/depozyty
    Chodzi o sam dół "Intrata Plus" - 12%!!!
    Na www pół biedy - chcesz wiedzieć więcej to klikniesz (jak sie domyślisz, że to
    wałek) i widzisz, że 12% to g!@#$ prawda. Ale oddziały są obwieszone reklamami
    "Lokata 12%".
    Marketing? Pewnie tak. Biznes is biznes? Pewnie tak. Ale to małe ALE...



    Jacek
    NoLogo ;-)

    --
    Wysłano z serwisu OnetNiusy: http://niusy.onet.pl

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1