eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plFinanseGrupypl.biznes.bankitzw 'promocje' w bphRe: tzw 'promocje' w bph
  • Data: 2005-03-14 10:18:38
    Temat: Re: tzw 'promocje' w bph
    Od: PshemeK <p...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora
    [ pokaż wszystkie nagłówki ]

    Jacek napisał(a):
    > No, to się cieszę, że nie tylko ja mam takie odczucia :-)
    >
    > A wracając do postu Pshemka: istnieje jeszcze coś takiego, jak budowanie
    > lojalności klienta. I to co w ekonomii wygląda dobrze w krótkim okresie, nie
    > zawsze jest prawdziwe w długim.

    Tak jak pisałem wcześniej - bank nie po to zatrudnia cały departament
    ekonomistów, marketingowców, speców od PR itp., żeby nie wyjść na swoje
    na dłuższą metę.
    Lojalność klienta można budować w inny sposób. Jeżeli płacisz 100 000 za
    samochód to niech on działa, jeździ i jest o 10 razy lepszy,
    wygodniejszy, oszczędniejszy itd. niż auto tej samej klasy za 10 tys. A
    jak się popsuje (może się zdarzyć, to tylko maszyna), to niech Ci
    sprzdawca da zastępczy, naprawi jak najszybciej Twój, umyje, zmieni
    oponi i na odchodne da Ci jakiś upominek np. talon na paliwo (niech
    będzie, że na zaprzyjaźnionej stacji) w ramach przeprosin. To jest
    budowanie lojalności.

    Pozdrawiam.

    PshemeK

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1