eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plFinanseGrupypl.biznes.bankitzw 'promocje' w bphRe: tzw 'promocje' w bph
  • Path: news-archive.icm.edu.pl!newsfeed.gazeta.pl!opal.futuro.pl!newsfeed.tpinternet.p
    l!nemesis.news.tpi.pl!news.tpi.pl!not-for-mail
    From: PshemeK <p...@o...pl>
    Newsgroups: pl.biznes.banki
    Subject: Re: tzw 'promocje' w bph
    Date: Mon, 14 Mar 2005 11:18:38 +0100
    Organization: tp.internet - http://www.tpi.pl/
    Lines: 22
    Message-ID: <d13om5$o7d$3@nemesis.news.tpi.pl>
    References: <d0o2d5$k3g$1@nemesis.news.tpi.pl>
    <6...@n...onet.pl>
    NNTP-Posting-Host: nh.go.net.pl
    Mime-Version: 1.0
    Content-Type: text/plain; charset=ISO-8859-2; format=flowed
    Content-Transfer-Encoding: 8bit
    X-Trace: nemesis.news.tpi.pl 1110795781 24813 80.53.215.194 (14 Mar 2005 10:23:01
    GMT)
    X-Complaints-To: u...@t...pl
    NNTP-Posting-Date: Mon, 14 Mar 2005 10:23:01 +0000 (UTC)
    User-Agent: Mozilla Thunderbird 1.0 (Windows/20041206)
    X-Accept-Language: pl, en-us, en
    In-Reply-To: <6...@n...onet.pl>
    Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.biznes.banki:340241
    [ ukryj nagłówki ]

    Jacek napisał(a):
    > No, to się cieszę, że nie tylko ja mam takie odczucia :-)
    >
    > A wracając do postu Pshemka: istnieje jeszcze coś takiego, jak budowanie
    > lojalności klienta. I to co w ekonomii wygląda dobrze w krótkim okresie, nie
    > zawsze jest prawdziwe w długim.

    Tak jak pisałem wcześniej - bank nie po to zatrudnia cały departament
    ekonomistów, marketingowców, speców od PR itp., żeby nie wyjść na swoje
    na dłuższą metę.
    Lojalność klienta można budować w inny sposób. Jeżeli płacisz 100 000 za
    samochód to niech on działa, jeździ i jest o 10 razy lepszy,
    wygodniejszy, oszczędniejszy itd. niż auto tej samej klasy za 10 tys. A
    jak się popsuje (może się zdarzyć, to tylko maszyna), to niech Ci
    sprzdawca da zastępczy, naprawi jak najszybciej Twój, umyje, zmieni
    oponi i na odchodne da Ci jakiś upominek np. talon na paliwo (niech
    będzie, że na zaprzyjaźnionej stacji) w ramach przeprosin. To jest
    budowanie lojalności.

    Pozdrawiam.

    PshemeK

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1