  • Data: 2009-09-02 20:14:44
    Temat: Re: ujemne oprocentowanie depozytow (Szwecja)
    Od: Clegan <c...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

    On 2 Wrz, 19:36, "Valdi.Pavlack" <V...@P...NOspam.pl> wrote:
    > "Mithos"news:h7m755$u5o$1@news.onet.pl

    > Teraz mamy powtórkę z rozrywki. I nie mam na myśli stoczni, ale... gdzie
    > jest sens sprzedawania firm, które nie przynoszą strat ale zyski, duże
    > zyski - patrz energetyka.
    Jak najbardziej jest - bo rząd nie jest od prowadzenia biznesu.
    Wystarczy popatrzeć na niektóre spółki w których Skarb Państwa ma
    decydujący głos z KGHM na czele - jak to jest zarządzane, kto tam w
    praktyce rządzi, jak są obsadzane stanowiska. Niektórzy chcieliby
    chyba żeby we wszystkich bankach też tak było. Dziękuję serdecznie -
    dla mnie nieważne czy bank jest polski czy niemiecki, ważne jaką ma
    ofertę.
    Zresztą magiczne zaklinanie o polskości spółek służy tak naprawdę
    wąskiej grupie tam pracujących - jakoś nikt nie patrzy, że za obronę
    narodowego interesu płaci konsument w postaci droższych usług. Ale
    konsument nie przyjdzie pod gmach rządowy i nie zacznie rzucać tym i
    owym więc jego można poświęcić na ołtarzu doraźnych interesów.