    From: "Valdi.Pavlack" <V...@P...NOspam.pl>
    Newsgroups: pl.biznes.banki
    Subject: Re: ujemne oprocentowanie depozytow (Szwecja)
    Date: Thu, 3 Sep 2009 09:07:24 +0200
    <h7hhon$ac6$1@nemesis.news.neostrada.pl> <h7hiil$45t$1@srv.cyf-kr.edu.pl>
    <h7io8q$ofl$1@nemesis.news.neostrada.pl>
    <3...@f...googlegroups.com>
    <h7ipu4$ofm$1@news.onet.pl>
    <3...@o...googlegroups.com>
    <h7iui1$1d17$1@opal.icpnet.pl> <h7jtpk$4qu$1@news.onet.pl>
    <h7l4lh$t6n$1@opal.icpnet.pl> <h7m0hu$c2e$1@news.onet.pl>
    <h7m19c$1t50$1@opal.icpnet.pl> <h7m2cq$gu3$1@news.onet.pl>
    <h7m3ke$203g$1@opal.icpnet.pl> <h7m755$u5o$1@news.onet.pl>
    <h7m97a$5ke$2@news.interia.pl>
    <0...@y...googlegroups.com>
    <h7ml11$k1a$1@news.interia.pl>
    <4...@t...googlegroups.com>

    "Clegan"
    news:48622ed5-b7a6-4ce4-b094-c19fa0293fee@t2g2000yqn
    .googlegroups.com

    > A rząd kubański albo północnokoreański to mają jeszcze większe udziały
    > we wszystkim - też pewnie bronią interesu narodowego. Sorry ale to już
    > przerabialiśmy.

    Sorry ale widzę, że rozmowa z tobą przypomina walenie grochem o ściane.
    Nigdzie nie napisałem, że państwo ma posiadać udziały we wszystkich
    dziedzinach gospodarki. Energetyka + wpuszczenie do tego sektora
    niezależnych prywatnych podmiotów. Czy tak trudno to zrozumieć - dla ciebie
    chyba tak? I proszę nie wyjeżdżaj mi tutaj z patologiami w postaci Kuby,
    Wenezueli czy innych wynalazków. Zobacz, że taki model (tj. strategiczne
    sektory w rękach państwa) działa w cywilizowanych krajach i ma się dobrze.

    > Widzę, że marzy się oferta we wszystkich bankach na poziomie PKO BP. A
    > w ogóle po co komu więcej banków - wprowadzić monopol jedynego
    > narodowego i polskiego banku - wtedy dopiero będzie się żyło lepiej.
    > Będziemy się mogli chwalić jacy to gospodarni jesteśmy.
    > Zresztą czemu tylko energetyka albo banki - niech rząd ma udziały w
    > galeriach handlowych, kinach, barach, kioskach z gazetami, itd. itp.
    > Otwierasz własny biznes - obowiązkowo dopuszczasz państwo do spółki.

    Twoja powyższa wypowiedź dobitnie świadczy o tym, że merytoryczna dyskusja
    jest Ci obca a Ty sam czytasz pobieżnie wypowiedzi na które IMHO dość
    mizernie i haotycznie odpowiadasz. W twojej odpowiedzi dostrzegam same
    skrajności. No ale jeżeli nie potrafisz obiektywnie spojrzeć na to co jest
    na zachodzie i jak to tam działa to sorry - chyba nie mamy o czym więcej
    rozmawiać.