  • Data: 2008-06-16 18:20:54
    Temat: Re: wysokie dlugi zony i rozdzielnosc majatkowa po fakcie?
    Od: "swen" <n...@n...com> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "Marcin Nowakowski" <m...@...sygnaturce.pl> napisał w
    wiadomości news:g369jh$mah$1@news.dialog.net.pl...
    > Dnia 2008-06-16 19:53, swen stwierdził, że:
    >
    > Ja bym dodał, że wręcz zmusił, używając do tego hipnozy oraz tajemnej
    > magii.

    Oszukal, mamiac, ze kolejnymi pozyczkami splaci wszystko, mimo, iz doskonale
    wiedzieli/wiedzial, ze to tylko wpedzi ja w coraz wieksze dlugi i problemy.
    W swiecie poza bankowym (bank ma w Polsce uprzywilejowana pozycie i zupelnie
    oddzielne prawa) nazywa sie to dzialanie na szkode drugiej osoby czy
    prosciej naciagactwo, oszustwo.
    W UK, za tak powstaly dlug przed sadem odpowiadal by bank i bank byl by
    skazany. Byla podobna sprawa, dotyczyla ok 1 lub 2 milionow funtow. Dluznik
    zostal oczyszczony, banki poniosly kare. Dokladnie w ten sposob banki
    udzielaly dluznikowi pozyczek. Niestety Polska to kraj gdzies na skraju III
    swiata....