  • Data: 2003-08-10 23:28:53
    Temat: Re: zamknięcie konta w KBSA
    Od: Jarek Andrzejewski <j...@d...com.pl> szukaj wiadomości tego autora

    On 8 Aug 2003 17:07:10 +0200, "Aleksandra" <r...@W...pl>
    wrote:

    >1. Konto zostanie zamkniete dopiero za 2 miesiace.
    a co masz w regulaminie?

    >Czy rzeczywiscie konto mozna zamknac po jakims czasie dopiero a nie od razu?

    tak - wynika to przecież z umowy, którą zawarłeś...

    >Dlaczego ten Pan nie chcial wyplacic mi wszystkich pieniedzy? Czy na koncie
    >trzeba pozostawic jakas sume?

    IMHO nie. Ale trzeba zadbać o to, żeby wszystkie obciążenia zostały
    pokryte.

    Np. wiesz, że jedyną płatnością przez kartę, która jeszcze nie została
    rozliczona jest 15,90 za "Enter" w Empliku (:-), to wypadałoby
    pozostawić tę kwotę na rachunku. Reszta (minus ew. opłaty za
    prowadzenie rachunku w okresie wypowiedzenia) - to Twoje pieniądze.
    --
    Jarek Andrzejewski