  • Data: 2003-08-11 07:04:44
    Temat: Re: zamknięcie konta w KBSA
    Od: "Aleksandra" <r...@W...pl> szukaj wiadomości tego autora

    > a co masz w regulaminie?

    > tak - wynika to przecież z umowy, którą zawarłeś...

    > IMHO nie. Ale trzeba zadbać o to, żeby wszystkie obciążenia zostały
    > pokryte

    Udalam sie do innego oddzialu tego banku (tam nie moge, bo juz tam nie mieszkam
    i pare kilometrow mnie dzieli). Opowiedzialam cala sytuacje i pracownicy tego
    banku byli wielce zdziwieni, ze tak zostalo to zalatwione. Grunt, ze pieniadze
    udalo sie odzyskac.

    Skoro konto jest jeszcze aktywne przez 2 miesiace i bank chce za to pobierac
    oplate, to dlaczego zniszczono mi karty i uniemozliwiono jakikolwiek dostep do
    tego konta?

    i jeszcze jedno pytanie: nie chciano mi wydac pisemnego potwierdzenia
    zamknięcia konta, czy uzyskanie takiego potwierdzenia jest mozliwe w innych
    bankach?