eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plFinanseGrupypl.biznes.banki[ciąg dalszy] niesłuszne obciążenie KK za granicą / strata na róznicy kursów ??? [ciąg dalszy] niesłuszne obciążenie KK za granicą / strata na róznicy kursów ???
  • Path: news-archive.icm.edu.pl!news2.icm.edu.pl!wsisiz.edu.pl!newsfeed.atman.pl!not-fo
    r-mail
    From: "krystian_z" <a...@a...com.pl>
    Newsgroups: pl.biznes.banki
    Subject: [ciąg dalszy] niesłuszne obciążenie KK za granicą / strata na róznicy
    kursów ???
    Date: Thu, 23 Aug 2007 10:17:03 +0200
    Organization: ATMAN
    Lines: 32
    Message-ID: <fajfok$fnc$1@node1.news.atman.pl>
    NNTP-Posting-Host: host-87-99-30-143.lanet.net.pl
    Mime-Version: 1.0
    Content-Type: text/plain; format=flowed; charset="iso-8859-2"; reply-type=original
    Content-Transfer-Encoding: 8bit
    X-Trace: node1.news.atman.pl 1187856980 16108 87.99.30.143 (23 Aug 2007 08:16:20 GMT)
    X-Complaints-To: u...@a...pl
    NNTP-Posting-Date: Thu, 23 Aug 2007 08:16:20 +0000 (UTC)
    X-Priority: 3
    X-MSMail-Priority: Normal
    X-Newsreader: Microsoft Outlook Express 6.00.2900.3138
    X-MimeOLE: Produced By Microsoft MimeOLE V6.00.2900.3138
    Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.biznes.banki:423897
    [ ukryj nagłówki ]

    witam,
    dziękuję za wypowiedzi w mojej sprawie,
    dzwonilem do mbanku, bo reklamacje mozna składac również telefonicznie u
    operatora,
    pokrótce przedstawiłem mu sytuację,a on poszedł sie skonsultować.
    Następnie powiedział mi, że:
    1. karta kredytowa mbanku jest rozliczna w euro, czyli przewalutowanie był
    dwukrotne w jedną stronę,
    2. bank udostępnił karte klientowi i wypełniał prawidłowo wszystkie operacje
    zlecone,
    3. takie cos jak "anulacja" transakcji istnieje jedynie w trakcie robienia
    operacji, jezeli oddajecie towar za parę dni (nawet za 5 minut) to zawsze
    jest to "zwrot środków"
    4. według niego bank nie jest stroną,
    nie złozyłem reklamacji jeszcze bo zastanawiam sie jak to opisać,
    pozdrawiam

    dla tych co nie są wprowadzeni w temat:
    > cześć,
    > byłem za granicą, parę dni spędziłem w hotelu,
    > gdy doszło do płacenia zapłaciłem gotówką,
    > ale wcześniej przy meldowaniu zrobili kopię mojej Karty kredytowej,
    > po powrocie do domu okazało sie, że oprócz gotówki pomyłkowo obciazyli
    > jeszcze moja KK,
    > po paru mejlach zwrócili pieniądze na KK.
    > ALE obciazenie (520 dolarów) wyniosło 1490,88 zł a zwrot (520$) 1409,90 zł
    > róznica prawie 100 zł, czyli przez czyjąś nieuwage straciłem prawie 100
    > zł,
    > co się robi w takich sytuacjach ?
    > czy ktos z Was miał z takim czymś do czynienia ?
    > pozdrawiam

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1