    From: STranger <p...@b...pl>
    Newsgroups: pl.biznes.banki
    Subject: jasnowidz Jackowski przewidział kryzys bankowy
    Date: Thu, 02 Oct 2008 22:37:46 +0200

    Znalazłem taką wypowiedź polskiego jasnowidza Jackowskiego z końca 2007
    roku na temat nadchodzącego 2008 roku:

    /cytat:

    - Panie Krzysztofie, a na naszym podwórku?
    - To będzie rok wstrząsu bankowego w Polsce, nie takiego zwykłego wahania
    stóp, ale prawdziwego wstrząsu. Banki zadrżą. Może źle to nazywam. To
    będzie wyjątkowo nieprzychylny rok dla tych, którzy mają kredyty albo
    zamierzają je wziąć. Stopy już są wysokie, ale nastąpi jakieś załamanie
    ekonomiczne i banki będą musiały reagować. To nie będą przewidywalne
    reakcje, mam wrażenie, że jak to wszystko walnie, to będzie straszny
    dramat.
    - I teraz pewnie wszyscy, którzy pracują w banku albo mają kredyty,
    zaczynają się bać.
    - I słusznie, bo jesienią będzie czas wielkich aresztowań. I kto wie, czy
    właśnie nie będą one w bankach. Kilka ważnych osób, bardzo, bardzo
    ważnych, zostanie aresztowanych i wyniknie z tego wielka afera. I nie
    wykluczam, że będzie związana z tym niespodziewanym krachem.

    /koniec cytatu

    Robi wrażenie, prawda?

    --
    pozdrawiam