  • 11. Data: 2005-11-09 17:25:52
    Temat: Re: lukas - nieprzyjazny bank
    Od: "Tomasz Nowicki" <t...@s...com>

    "yayco" <yayco2_tnij_@_tnij_gmail.com> wrote in message
    news:dkqkp8$sp8$3@atlantis.news.tpi.pl...

    > Nie wiem, nie pytałem. Wziąłem na wstrzymanie i przez tydzień ustrojstwa
    > prawie nie używałem, korzystając z innego konta. Piszę prawie, bo czasem

    A no bo Ty jesteś rozpasany kapitalista i masz kont nazakładanych, nie
    przymierzając, niczym minister od Millera przed dymisją rządu ;). Gorzej
    mają ci, którzy postsocjalistyczną biedę klepiąc oglądają z trzech stron
    każdą złotówkę za przelew i prowadzenie rachunku. Albo tacy jak ja, którzy
    wpisawszy litanię zleceń stałych natychmiast zapominają co kiedy i za ile -
    i w razie problemów dostają kociokwiku i pląsawicy. Szczęściem, jak dotąd
    Multi i BP Inteligo, gdzie mam pozlecane stałe przelewy i polecenia zapłat
    działają jakoś w miarę bezproblemowo - oby tak zawsze.

    > popatrywałem do środka i choć czasem mnie wywalało, to jakoś mi konta nie
    > zablokowało. Nic też z konta nie zniknęło i wszystkie zlecenia

    Naukowiec, jak mu powiedzą - nie zaglądać! - to po prostu musi, imperatywem
    popychany jeden, choćby się miał skręcić.

    > drugorzędne sprawy, dzięki którym jak nie mam co robić to sobie dzwonię do
    > Lukasa i robię awanturę (co mnie nadzwyczaj odpręża).

    Mam nadzieję, że w ramach eksperymentu socjologicznego, nie zaś po to, by
    złośliwie przetestować procedury szkoleniowe BOKu i prawie za darmo poznęcać
    się nad nieszczęsnymi absolwentkami liceów zawodowych z odciskami na uszach
    i odparzeniami od pampersów.

    > Gorzej mają Ci, którym faktycznie konta poblokowało (nie chcę dociekać,
    > czy wina leży wyłącznie po stronie Lukasa), zniknęły im anty belkowe
    > lokaty, a na dodatek mają do onegoż Lukasa daleko. Taka karma.

    Tu Lukas dał cielska, bo powinni zrobić solidny backup zanim wrazili paluchy
    w system i z tego backupu elegancko wszystko poodtwarzać, bez włóczenia
    klientów po marmurach.
    Albo raczej powinni uruchomić awaryjny serwer tymczasowy, skoro dopuszczali
    obsługę kont podczas remontu.

    > PS. Poprawność polityczna w języku jest nabyta ostatnio. Konstruowanie
    > interdyscyplinarnego zespołu jest gorsze od budowania koalicji (chociaż
    > ludzie w sobie przyjemniejsi) i skutkuje gadaniem na okrągło, żeby każdy
    > myślał, że rozumie i był zadowolony w sobie.

    Aż mnie ciekawość kąsa, cóż to za inte... intra... no ten ony zespół
    montujesz i jaki ma to związek z polityką :)

    T.

  • 12. Data: 2005-11-09 17:38:10
    Od: yayco <yayco2_tnij_@_tnij_gmail.com>

    2005-11-09 18:25- tak przynajmniej miał(a) ustawiony zegar systemowy
    Tomasz Nowicki, gdy pisał(a):
> [...]
    > Szczęściem, jak dotąd Multi i BP Inteligo, gdzie mam pozlecane stałe
    > przelewy i polecenia zapłat działają jakoś w miarę bezproblemowo - oby
    [...]
    > Aż mnie ciekawość kąsa, cóż to za inte... intra... no ten ony zespół
    > montujesz i jaki ma to związek z polityką :)
    >
    > T.
    Żeby znowu w OT-y nie popadać, to Ci emalię do domu wyślę. Tylko
    chciałem zastrzec, że ja jestem sfera budżetowa i jakkolwiek rozmaite
    jakimtam.., jakimtam wiążą nie teraz z 5 bankami (rozpaczliwych prób
    odnowienia kontaktu przez BPH nie liczę), to konta mam tylko dwa.

    --
    **** yayco (yayco2@_tnij_gmail.com) ****
    **** ****

  • 13. Data: 2005-11-09 20:57:18
    Od: "PB" <e...@N...gazeta.pl>

    Tomasz Nowicki <t...@s...com> napisał(a):

> [...]
    > mają ci, którzy postsocjalistyczną biedę klepiąc oglądają z trzech stron
    > każdą złotówkę za przelew i prowadzenie rachunku.

    I dlatego ja, jak szybciutko policzyłem, to korzystam teraz z usług ośmiu
    banków.
    RORy, trzy kredyty (ostatni spłacę w czerwcu 2006), cztery karty kredytowe.
    Za całość, łącznie z opłatami za prowadzenie, odsetkami od kredytów, opłatami
    za przelewy, tokenem, wyciągami w kopercie, dostępem internetowy i tym, o
    czym jeszcze zapomniałem wspomnieć, zapłacę w tym roku jedną złotówkę.
    To jest ta nieszczęsna złotówka dla Volkswagen Baku, która pozwoliłem sobie
    wyciągnąć z kieszeni.
    Cała obsługa bankowa, łącznie z kredytami na remont generalny mieszkania, musi
    być w pełni darmowa. Absolutne zero procent, zero złotych, zero groszy
    (złocisza, psującego statystykę, rzucam Volkswagenowi na tacę ;-). Inaczej
    bankowi dziękuję za propozycje, z których nie skorzystam.

  • 14. Data: 2005-11-10 11:19:25
    Od: "Tomasz Nowicki" <t...@s...com>

    > odnowienia kontaktu przez BPH nie liczę), to konta mam tylko dwa.

    To się i chwali, albowiem człek roztropny i prawdziwy filozof znajduje
    przyjemność w umiarkowaniu :)

    T.

  • 15. Data: 2005-11-10 11:23:23
    Od: "Tomasz Nowicki" <t...@s...com>

    "PB" <e...@N...gazeta.pl> wrote in message

    > I dlatego ja, jak szybciutko policzyłem, to korzystam teraz z usług ośmiu
    > banków.

    Ja bym z pewnością oszalał. Ale kiedy idę do sklepu po trzy rzeczy, żona mię
    każe listę pisać, bo o czymś zapomnę.

    > czym jeszcze zapomniałem wspomnieć, zapłacę w tym roku jedną złotówkę.

    To chyba per saldo z odsetkami od lokat i kapitałów? Bo jeśli nie, to ja ci
    oddam tę złotówkę za trzy lata z góry, co ja mówię! za dziesięć, za
    piętnaście lat z góry - ty się tylko ze mną podziel szczegółami swojego
    systemu!

    T.

  • 16. Data: 2005-11-10 17:01:34
    Od: yayco <yayco2_tnij_@_tnij_gmail.com>

    2005-11-10 12:19- tak przynajmniej miał(a) ustawiony zegar systemowy
    Tomasz Nowicki, gdy pisał(a):
    > "yayco" <yayco2_tnij_@_tnij_gmail.com> wrote in message

    > To się i chwali, albowiem człek roztropny i prawdziwy filozof znajduje
    > przyjemność w umiarkowaniu :)
    >
    > T.
    Wy mi tu Nowicki z filozofem nie wyjeżdżajcie, bo was z patologiem
    pomylę. Ale po prawdzie to mam jeszcze jedno, tylko zapomniałem :-(

    --
    **** yayco (yayco2@_tnij_gmail.com) ****
    **** ****

  • 17. Data: 2005-11-10 19:29:19
    Od: "Tomasz Nowicki" <t...@s...com>

    > Wy mi tu Nowicki z filozofem nie wyjeżdżajcie, bo was z patologiem pomylę.
    > Ale po prawdzie to mam jeszcze jedno, tylko zapomniałem :-(

    Ale oni nie zapomnieli i naliczają :)))
    Czyli nie jestem gorszy, bo masz tyle co ja. Jeno, jak mniemam, znak salda
    przeciwny :`(

    T.