  • 61. Data: 2009-04-16 18:56:56
    Temat: Re: mbank i problem z wypowiedzeniem umowy
    Od: Krzysztof Halasa <k...@p...waw.pl>

    witek <w...@g...pl.invalid> writes:

    > Jak widać arbitra bankowego tez nalezy omijac z daleka.

    To raczej nie jest specjalna nowosc niestety. Mam wrazenie, ze ten
    arbiter jest po to, by ludzi utwierdzic w przekonaniu, ze nie maja szans
    z bankami.
    --
    Krzysztof Halasa

  • 62. Data: 2009-04-16 19:11:29
    Od: witek <w...@g...pl.invalid>

    Krzysztof Halasa wrote:

    > To raczej nie jest specjalna nowosc niestety. Mam wrazenie, ze ten
    > arbiter jest po to, by ludzi utwierdzic w przekonaniu, ze nie maja szans
    > z bankami.

    Tak przerabiałem podobną sprawę z federacją konsumentów.
    Zaczeli się powoływać na paragrafy KC, który w przypadku sprzedaży
    konsumenckiej nie obowiązują.
    W końcu pani po drugiej stronie zirytowana moją uwagą chyba przerwała
    na chwilę robienie swetra na drutach i stwierdziła, że jak jestem
    mądrzejszy to po co dzwonie i się rozłączyła.

  • 63. Data: 2009-04-16 22:35:31
    Od: Adam Płaszczyca <t...@o...spamnie.org.pl>

    Dnia Thu, 16 Apr 2009 19:39:07 +0200, Rafal Jankowski napisał(a):

    > Dzwoniłem też do arbitra bankowego, który pełnił dziś dyżur na portalu
    > Stowarzyszenia Konsumentów Polskich http://www.skp.pl/, niejakiej
    > Katarzyny Marczyńskiej i tam poinformowano mnie, że:

    A, tej niewiedzącej nic sędzi? To figurantka.

    > a) paszport nie jest dokumentem tożsamości w RP

    Ciekawe ;)

    > b) bank w mojej sprawie ma rację i jeśli nie mam aktualnego dowodu to bank
    > może moje żądanie olać

    Wiesz, jej Bank płaci ;)

    > To już nie jest fun, bo zdaje się że takie spory jak mój są/mogą być
    > rozstrzygane przez arbitrów bankowych i ich wyroki są tak samo ważne jak
    > orzeczenia sądu(???).

    Nie. Tylko dla banku, dla Ciebie już nie.

    > Póki co wysłałem poleconym wypowiedzenie umowy z potwierdzeniem
    > doręczenia, zobaczymy co będzie dalej.

    Nic. Kaśdy sąd uzna.

    --
    ___________ (R)
    _______/ /_ GG: 3524356

  • 64. Data: 2009-04-27 17:23:36
    Od: Rafal Jankowski <r...@w...edu.pl>

    No ok, wysłałem to wypowiedzenie, PP dostarczyła priorytet już po ok. 10
    dniach, mBank papier przyjął i póki co problemów nie robi, w każdym razie
    obiecali rozwiązać umowę w terminie 30 dni. Czyli mlinia kłamie jak
    najęta.

  • 65. Data: 2009-04-27 17:38:05
    Od: "Valdi.Pavlack" <V...@P...NOspam.pl>

    "Rafal Jankowski"
    iz.edu.pl

    > Czyli mlinia kłamie jak najęta.

    To może zbyt duże uogólnienie. To raczej pracownik mLinii kłamie jak najęty.
    Istnieje b. duże prawdopodobieństwo, że jeżeli wykonasz do nich kolejny
    telefon to trafisz na kogoś kompetentnego (niestety ostatnio trudno o coś
    takiego...) co powie Ci prawdę.

    Pozdrawiam, życząc szczęścia :)