eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plFinanseGrupypl.biznes.bankiCiti - KK - upierdliwe telefonyCiti - KK - upierdliwe telefony
  • Data: 2011-03-16 09:27:59
    Temat: Citi - KK - upierdliwe telefony
    Od: darnok <d...@a...spam.ch> szukaj wiadomości tego autora
    [ pokaż wszystkie nagłówki ]

    Witam,

    KK wydana w styczniu, z niskim limitem 3 tys PLN. Wzieta do niej KK
    dodatkowa. Z racji tego ze karta ma sluzyc do codziennych wydatkow sporo
    transakcji na obydwu kartach i lacznie z przelewami z karty zadluzenie
    jest ciagle prawie bliskie maksymalnemu. Ale karta uzywana normalnie,
    bez przekraczania salda. Po wyciagu splacana w GP.
    Od dluzszego juz czasu kilka razy w tygodniu telefony z Citi, prosba o
    autoryzacje data urodzenia i informowanie ze "prosimy o rozwazne
    korzystanie z karty" lub informacje - "przypominamy ze zadluzenie na
    karcie wynosi tyle a tyle".
    Czy to jakas nowa praktyka?
    Na pytanie po co to robia - informacja, ze to zgodne z ich procedura,
    regulamnem i moga dzwonic i informowac.

    Ja rozumiem ze jesli podejrzewali by jakies lewe czy nietypowe
    transakcje, ale karty wykorzystywane tylko w PL, w supermarkecie,
    sklepach osiedlowych, automatach biletowych oraz przelewy za rachunki.
    Do tego limit KK smiesznie niski. Splaty terminowe po wygenerowaniu
    wyciagu, wiec raczej dziwne. Skoro wydali karte z takim limitem to chyba
    nie powinno byc dla nich dziwne ze z takiego limitu sie korzysta.

    Ktos rowniez zaobserwowal podobne zachowanie Citi? Kiedy im to przejdzie
    - bo staje sie to mocno upierdliwe.
    Oczywiscie skonczy sie to zapewne ignorowaniem telefonow i odmowa
    autoryzacji, ale ryzyko jest ze kiedys mogliby dzwonic w waznej sprawie...

    --
    darnok
    "TRAGEdia: A ja TRUskawki CUkrem..."

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1