eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plFinanseGrupypl.biznes.bankiCiti - KK - upierdliwe telefonyRe: Citi - KK - upierdliwe telefony
  • Data: 2011-03-16 09:42:08
    Temat: Re: Citi - KK - upierdliwe telefony
    Od: Liwiusz <l...@b...tego.poczta.onet.pl> szukaj wiadomości tego autora
    [ pokaż wszystkie nagłówki ]

    W dniu 2011-03-16 10:27, darnok pisze:


    > Od dluzszego juz czasu kilka razy w tygodniu telefony z Citi, prosba o
    > autoryzacje data urodzenia i informowanie ze "prosimy o rozwazne
    > korzystanie z karty" lub informacje - "przypominamy ze zadluzenie na
    > karcie wynosi tyle a tyle".
    > Czy to jakas nowa praktyka?

    Do mnie dzwonili z ofertami - średnio raz w tygodniu. Aż przestałem się
    autoryzować "nie podaję takich danych przez telefon" i na tym rozmowa
    się kończy.

    > Na pytanie po co to robia - informacja, ze to zgodne z ich procedura,
    > regulamnem i moga dzwonic i informowac.

    To niech informują, ja im żadnych danych swoich przez telefon nie podaję.


    > Ktos rowniez zaobserwowal podobne zachowanie Citi? Kiedy im to przejdzie
    > - bo staje sie to mocno upierdliwe.

    Jak się autoryzowałem, to dzwonili co tydzień z tym samym (wzięcie
    kredytu z karty). Jak przestałem się autoryzować, to podzwonili kilka
    razy i teraz robią to mniej więcej raz w miesiącu, ale długo nie
    rozmawiamy :)


    > Oczywiscie skonczy sie to zapewne ignorowaniem telefonow i odmowa
    > autoryzacji, ale ryzyko jest ze kiedys mogliby dzwonic w waznej sprawie...

    Trudno, ich strata.

    --
    Liwiusz

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1