  • 21. Data: 2008-11-13 19:28:33
    Temat: Re: Czy jest taki bank??
    Od: Marcin Mokrzycki <m...@p...pl>

    On Thu, 13 Nov 2008 10:38:02 -0800 (PST), l...@g...com wrote:

    > No i wlasnie w tzw. miedzyczasie sama wyszukalam mBank i Multibank :)
    > (wydaja sie identycznymi niemal produktami, zreszta to oba BRE Bank?)

    Oba to BRE Bank. Tylko w Multi nie będziesz miała dwóch rachunków o pełnej
    funkcjonalności przelewowej.

    > A tego nie wiedzialam, myslalam, ze tylko jedno z nich + eMax
    > oszczednosciowy (a eMax ma mozliwosc przelewow na tylko jeden
    > rachunek). Tak mi zreszta powiedziala pani na infolinii - jedna osoba
    > =jeden ror. Jestes pewien tego izzy?

    Tak, sam mam aktualnie eKONTO, izzyKONTO, dwa eMAXy i trzy eMAX plusy.

    --
    Marcin Mokrzycki
    gg:659336 o2:mmokrzycki

  • 22. Data: 2008-11-13 20:25:10
    Od: "zlotowinfo" <u...@g...pl>

    > Tak, sam mam aktualnie eKONTO, izzyKONTO, dwa eMAXy i trzy eMAX plusy.

    czemu tylko trzy? do czego 2 emaxy?

    ja mam
    eKONTO przelewy
    izzyKONTO karta
    1x eMAX podręczna gotówka
    4x eMAXplus oszczędności (aktualnie puste na rzecz lukasa)
    oraz eMax USD, eMax EUR, eMax GBP, eMax CHF
    czyli każdy może mieć max 12 rachunków + rachunki z pełnomoctnictw

    te walutowe na razie nie użyłem, tak pare dni temu sobie zrobiłem,
    skoro za darmo, to niech sobie w razie czego będa już założone

  • 23. Data: 2008-11-13 20:50:50
    Od: "czak norris" <c...@n...pl>

    Użytkownik "arti" <p...@s...net.pl> napisał w wiadomości

    > Jeżeli ktoś potrafi mi wytłumaczyć dlaczego token jest lepszy od smsów ,
    > to bardzo poproszę , może jest coś o czym nie wiem

    Chociażby dlatego, że np. w mBanku sms z kodem autoryzacyjnym czasami
    dochodził następnego dnia. (nie była to norma, ale miałem tak dwukrotnie
    przez ~miesiąc użytkowania usługi smsowej). Zdarza się też, że korzystam z
    komputera w miejscach gdzie nie ma zasięgu GSM a jest internet. Poza tym w
    przypadku tokena (tak jest w Lukasie) transakcje są zabezpieczone dodatkowo
    hasłem czyli do autoryzacji potrzebne Ci hasło _i_ token - zawsze
    bezpieczniej :-)

    --
    pozdrawiam,
    z półobrotu ;-)

  • 24. Data: 2008-11-13 21:15:08
    Od: Marcin Mokrzycki <m...@p...pl>

    On Thu, 13 Nov 2008 21:25:10 +0100, zlotowinfo wrote:

    > czemu tylko trzy? do czego 2 emaxy?

    Prędzej powinieneś był zapytać: po co Ci siedem kont, jeśli wszystkie są
    puste od dwóch lat? ;-)

    Jeśli chodzi o eMAXy to sprawa wygląda tak, że jeszcze kilka lat temu nie
    było eMAX plusów i wówczas ich funkcję spełniały eMAXy (gromadzenie
    oszczędności). Nie było wtedy jeszcze belkowego, ale dwa (lub więcej) konta
    eMAX ułatwiały zarządzanie pieniędzmi.

    > czyli każdy może mieć max 12 rachunków + rachunki z pełnomoctnictw

    Nawet jeszcze lepiej:

    "Ile rachunków indywidualnych mogę otworzyć w mBanku?

    Każdy pełnoletni Klient mBanku może posiadać jedno eKONTO i do czterech
    rachunków eMAX, do czterech rachunków eMAX walutowy oraz do czterech
    rachunków eMAX plus. Każdy Klient może posiadać także jedno izzyKONTO.
    Maksymalna liczba rachunków, których właścicielem jest pełnoletnia osoba
    fizyczna wynosi 14 (z izzyKONTEM) lub 13 (bez izzyKONTA)."

    --
    Marcin Mokrzycki
    gg:659336 o2:mmokrzycki

  • 25. Data: 2008-11-13 22:31:03
    Od: "Papkin" <s...@s...net>

    > Kiedyś miałem tokena do konta w Lukasie. Nie wytrzymuje porównania z
    > funkcjonalnością haseł SMS'owych. Natomiast jest o niebo lepszy od
    > wszelkiej maści haseł jednorazowych. Tokeny miały sens kiedyś, ale to
    > już przeszłość.

    ja mialem w BZWBK, gowno sie rozsynchronizowalo co jakis czas, dawali nowego,
    jeden mi kompletnie padl.

    Gowno, smsowe sa 100000x lepsze, nigdy bym nie pamietal by nosic jeszcze
    jednego breloczka przy sobie, a komorke mam przy sobie w 99,99% przypadkow,
    ladowarka samochodowa w aucie jakby braklo energii.

  • 26. Data: 2008-11-14 15:53:05
    Od: Sebcio <s...@n...com>

    Maverick pisze:

    > Pewnie wiekszosc kafejek internetowych w podziemiach ma z tym problem.

    Chyba nie wchodzisz na swoje konto z kafejkowego kompa ?? :)

    --
    Pozdrawiam,
    Sebcio

  • 27. Data: 2008-11-14 16:21:00
    Od: Maverick <k...@N...pl>

    Sebcio wrote:

    > Chyba nie wchodzisz na swoje konto z kafejkowego kompa ?? :)

    Ja nie - ale ludzie wchodza. Przeciez temat nie jest tylko o
    bezpieczenstwie :D , ale o wygodzie i innych zaletach.

    --
    Regards,
    Maverick

  • 28. Data: 2008-11-14 17:35:39
    Od: l...@g...com

    On 13 Lis, 22:15, Marcin Mokrzycki <m...@p...pl> wrote:

> [...]
    > Maksymalna liczba rachunków, których właścicielem jest pełnoletnia osoba
    > fizyczna wynosi 14 (z izzyKONTEM) lub 13 (bez izzyKONTA)."

    Dzieki za odpowiedzi.

    Btw. nie mam ja cos szczescia do bankow. Najpierw moj obecny bank
    doprowadzil mnie do pasji, dzieki ktorej sie definitywnie zegnamy.
    Dzis akurat _wyjatkowo_ mialam wolna godzinke, zadowolona podjechalam
    do mBanku osobiscie zalozyc konto, zeby bylo szybciej. I co? I po
    calej procedurze, tuz przed wygenerowaniem umowy okazalo sie ze system
    powaznie padl i nigdzie w DC dzis tego nie dokoncze :(((

    --
    *lolka*

  • 29. Data: 2008-11-14 23:17:49
    Od: Zbylut <Z...@N...zzz>

    l...@g...com zapodal(a):

    > - czesto mi pada komorka w najmniej odpowiednich momentach
    można pożyczyć aparat od kogoś i przełożyć kartę :) Można też kupić telefon
    trzymający odpowiednio długo

    > - tam gdzie pracuje (nowy biurowiec) niemal kompletnie nie ma zasiegu,
    > albo co chwila ginie, a czesto robie przelewy z pracy

    O_O takie coś to ja doświadczałem w 1999 roku (10 lat temu). Dawno nie
    spotkałem się z miejscem gdzie nie byłoby zasięgu (cywilizowanym,
    zakładam że biurowiec nie stoi w środku puszczy)

    > - moim zdaniem token jest wygodniejszy: biore do reki, patrze i juz
    > mam kod ;)

    trzymasz go na wierzchu? Bo powinien być w miejscu bezpiecznym,
    z którego wyjęcie to już grubsza sprawa

    > - telefonu czasem zapominam wziac, token mam w takim miejscu, ze
    > zapominam go rzadziej niz telefonu :)

    mam dwa tokeny - ale do VPN. I to jest dla mnie kula u nogi, bo
    muszę pamiętać by je wziąć, a telefon biorę odruchowo.

    Pomijając zadupiastość biurowca, nie przemawiają do mnie Twoje
    argumenty :)

    --
    pozdrawiam, Zbylut

  • 30. Data: 2008-11-14 23:43:35
    Od: l...@g...com

    On 15 Lis, 00:17, Zbylut <Z...@N...zzz> wrote:

    > można pożyczyć aparat od kogoś i przełożyć kartę :)

    Ale prosciej i wygodniej wyjac token :)

    > Można też kupić telefon
    > trzymający odpowiednio długo

    Ale taniej miec token.

    > O_O takie coś to ja doświadczałem w 1999 roku (10 lat temu). Dawno nie
    > spotkałem się z miejscem gdzie nie byłoby zasięgu (cywilizowanym,
    > zakładam że biurowiec nie stoi w środku puszczy)

    DC, Al. Jerozolimskie :/

    > trzymasz go na wierzchu? Bo powinien być w miejscu bezpiecznym,
    > z którego wyjęcie to już grubsza sprawa

    Nie, no bez przesady, nie na wierzchu, ale i nie w sejfie.

    > mam dwa tokeny - ale do VPN. I to jest dla mnie kula u nogi, bo
    > muszę pamiętać by je wziąć, a telefon biorę odruchowo.
    >
    > Pomijając zadupiastość biurowca, nie przemawiają do mnie Twoje
    > argumenty :)

    Nie musza, to do mnie maja przemawiac ;)
    A pomijajac powyzsze, zapewne to w duzej mierze kwestia
    przyzwyczajenia, bo od lat uzywalam wylacznie tokena. Trudno, trzeba
    bedzie sie przestawic.

    --
    *lolka*