  • Data: 2010-12-11 08:18:47
    Temat: Gra na giełdzie - komputer
    Od: "IZI" <i...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Witam

    Po świętach mam zamiar zmienić sprzęt - komputer, monitory, których będę
    używał do pracy na GPW i Forexie (obecny sprzęt się "zestarzał").
    Chciałbym kupić:

    - Aapple IMAC 27" rozdzielczość 1440x2560 i podłączyć drugi monitor tej
    samej wielkości Apple.
    Niestety w MAC podobno nie zawsze działają wszystkie aplikacje- może ktoś
    wie coś na ten temat? Jako rozwiązanie alternatywne można dokupić Windowsa -
    czy ktoś to testował?,

    lub

    - Dell 27" lub 30" dwa monitory, tu już nie ma problemu z systemem.

    Nie piszę o konfiguracji komputera, bo ona jest standardowa -tak zakładam
    (używam komputera tylko do obsługi 4-ch aplikacji wymienionych poniżej, a
    one nie wymagają wiele).

    Natomiast interesuje mnie rozdzielczość, ze względu na wzrok i komfort
    pracy - może ktoś się wypowie?

    Korzystam biura makl. mBanku i XTB (XTB Trader, XTB Option Trader i Sidoma)
    trochę BPH

    W XTB Trader często robię wykresy - czy ktoś wie czy w tej rozdzielczości
    wykresy będą miały widoczny większy zakres danych czy tylko wykres będzie
    większy (pytałem Biurze obsługi ale konsultant nie wiedział).

    Jeżeli nie wypowiedziałem się precyzyjnie to - osobę zainteresowaną
    odpowiedzią - proszę o "pytania pomocnicze", bo o ile trochę znam się na
    grze to na sprzęcie prawie wcale.

    Może zna ktoś inne rozwiązania - sprzęt - do 15 - 20 tyś. (nie chciałbym
    przekroczyć tej kwoty ale też chciałbym uniknąć dyskusji co jest o kilkaset
    zł tańsze/droższe - dysputa o na ten temat nie jest moim priorytetem)

    Proszę też nie pisać jakie biura są lepsze jakie gorsze każdy decyduje się
    na jakieś i z nimi pracuje.