    From: "Tomasz Opalski" <o...@N...gazeta.pl>
    Newsgroups: pl.biznes.banki
    Subject: Infolinia Inteligo - u mnie krecha
    Date: Wed, 17 Aug 2005 20:51:34 +0000 (UTC)

    Witam Grupowiczów,
    Sytuacja już była krytykowana na tej liście, ale widać Inteligo albo nie
    przegląda grupy, albo czytania tekstu ze zrozumieniem jeszcze nie
    opanowali...
    Taka oto dzisiaj sytuacja. Dzwoni telefon, numer się nie wyświetla, w
    słuchawce miły damski głosik przedstawia się jako konsultantka Inteligo i
    jazda odpytywać mnie o drugie imię w celu weryfikacji. Co jest do cholerki!
    Poprosiłem, aby moja rozmówczyni, najpierw w jakiś sposób, jeśli potrafi,
    autoryzowała fakt, że dzwoni z banku i jest tym, za kogo się podaje. Nie
    potrafiła. Mało tego, Pani nie mogła powiedzieć, po co w ogóle dzwoni &#8211;
    ankieta, coś złego się dzieje z kontem lub z kartą. Nic, bo wredna procedura
    zabrania puścić pary z ust, jeśli klient się poprawnie nie autoryzuje!
    Pożeglaliśmy się.
    A potem się dziwią biedne bankiery, że ciemny naród podaje przez telefon lub
    w necie piny do kart, hasła do kont, jeśli sami trenują klientów w podawaniu
    przez telefon danych o sobie, traktując ich durnymi procedurami.
    Zadzwoniłem na infolinię żeby się dowiedzieć czy to rzeczywiście bank do mnie
    dzwonił i o co chodzi, bo jak do tej pory nieproszeni nie dzwonili. Okazało
    się, że chcieli zapytać czy wysyłałem dyspozycję zmiany danych adresowych, co
    rzeczywiście jakiś czas temu miało miejsce...

    Miłego dnia
    Tomek