  • Data: 2005-08-18 09:06:14
    Temat: Re: Infolinia Inteligo - u mnie krecha
    Od: Krzysztof <k...@s...800.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Tomasz Opalski wrote:

    > Taka oto dzisiaj sytuacja. Dzwoni telefon, numer się nie wyświetla, w
    > słuchawce miły damski głosik przedstawia się jako konsultantka Inteligo i
    > jazda odpytywać mnie o drugie imię w celu weryfikacji. Co jest do cholerki!

    No niestety dokladnie tak maja... Powinienem miec mozliwosc odpytania
    sie ich o numer z karty kodów (np. z tych juz zdrapanych i uzytych).

    Swoja droga ostatnio dzwonila do mnie panienka z Idei z super
    propozycja... skonczylo sie niestety na tym ze poprosilem o numer, pod
    ktory moge zadzwonic sam, poniewaz numer sie nie wyswietlal a panienka
    chciala mnie wypytywac o dane.

    Krzysztof
    no SiG