  • Data: 2020-04-28 09:36:30
    Temat: Karta debetowa uszkodzona?
    Od: d...@g...com szukaj wiadomości tego autora

    Wczoraj tankowałem paliwo na stacji samoobsługowej eMila. Płaciłem zblizeniowo kartą
    debetową T-mobile. Wybrałem kwotę 100 zł, ale przy tankowaniu dystrybutor zatrzymał
    się na kwocie kilka groszy więcej. Bezpośrednio po tym poszedłem do sklepu Tesco i
    tam karta już nie działała. Zarówno zblizeniowo, jak i z PIN. W bankomatach też nie
    działa, jest informacja, że karta została odrzucona. Infolinia T-mobile mówi, że
    prawdopodobnie karta została uszkodzona (fizycznie jest cała, bez uszkodzeń).
    Powiedziano mi, że mam tę kartę zablokować i zamówić nową. Trochę to dziwne.
    Podejrzewam, że problem pojawił się z powodu transakcji zbliżeniowej na kwotę nieco
    ponad 100 zł.
    Miał ktoś podobny problem?

    Pozdrawiam
    Darek