eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plFinanseGrupypl.biznes.bankiMultiBank - reklamacjaMultiBank - reklamacja
  • Data: 2006-08-15 07:00:21
    Temat: MultiBank - reklamacja
    Od: salvado <j...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora
    [ pokaż wszystkie nagłówki ]

    witam,

    proste pytanko (w archiwum jakoś nic ciekawego nie znalazłem): czy i ew.
    czego można żądać od banku, gdy nie wywiązuje się z regulaminowego czasu
    udzielenia odpowiedzi na reklamację? Swego czasu "straciłem kontrolę"
    nad swą kartą. Zorientowałem się dopiero po 3 dniach, ale na szczęście
    jej znalazcą okazał się uczciwy człowiek i zwrócił ją bankowi. Ale bank
    nie poinformował mnie o tym fakcie, choć chyba powinien. Karta
    oczywiście została z miejsca zastrzeżona przez bank. No i właśnie z
    powodu niepoinformowania mnie przez te kilka dni o fakcie zastrzeżenia
    karty złożyłem reklamację.

    dzięki z góry za wszelkie sugestie.

    salvado

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1