  • 41. Data: 2010-02-19 20:01:30
    Temat: Re: Nowa era w bankowosci internetowej za sprawa mBanku?
    Od: Michal Jankowski <m...@f...edu.pl>

    Michał 'Amra' Macierzyński <m...@p...pl> writes:

> [...]
    > do tego te placowki nie maja bazy klientow. Sprzedaz przez posrednikow
    > jest droga i banki jeszcze nie wiedza co to za klient. A tutaj masz
    > masowe rozwiazanie - przedzwon do 100 tysiecy klientow i przedstaw
    > oferte. Policz jakie to koszty i ile to zajmuje czasu. A tutaj -
    > walisz w systemie transakcyjnym - i jesli nie od razu to moze potem
    > klient sie skusi. I to ty dyktujesz altualne warunki temu klientowi.
    > Co wiecej klient nagle odkrywa, ze moze dostac kredyt - a jak daja...
    > Oczywiscie ryzyko zawsze jest - ale wlasnie panujac nad ryzykiem bank

    Pieniądze zarobione na sprzedaży przez internet bank przeznaczy na
    utrzymanie placówek? A po wuj te placówki? Ja już bym wolał, żeby
    prezesi sobie wyspy polinezyjskie pokupowali za te pieniądze, a w
    zamian te cholerne nikomu niepotrzebne placówki zaczęli zamykać...

    MJ

  • 42. Data: 2010-02-19 20:09:46
    Od: k...@p...onet.pl (Kamil Jońca)

    Michał 'Amra' Macierzyński <m...@p...pl> writes:

    [...]
    > Z tego samego powodu o przelomie w kontekscie kart zblizeniowych
    > pisalem w przypadku PKO BP. Dokladnie na tej samej zasadzie. A co do

    No właśnie. Wychodzi, że przełom to my mamy prawie co 2 tygodnie :)
    Ale mam wrażenie, że cały czas się nie rozumiemy.

    KJ
    Nie przerywaj mi, kiedy ja przerywam
    --W.Churchill

  • 43. Data: 2010-02-19 20:30:14
    Od: Michał 'Amra' Macierzyński <m...@p...pl>

    On 10-02-19 21:09, Kamil Jońca wrote:
> [...]
    >
    > No właśnie. Wychodzi, że przełom to my mamy prawie co 2 tygodnie :)
    > Ale mam wrażenie, że cały czas się nie rozumiemy.

    Ty chcesz potwierdzone dowody na przelom. Ja wybiegam w przyszlosc.
    Sprawdzimy za jakis czas. I mozemy sie umowic - kto sie pomylil co do
    oceny - przyzna sie do bledu? :) Tu na liscie

    --
    http://www.prnews.pl
    http://www.bankier.pl

  • 44. Data: 2010-02-19 20:31:44
    Od: Michał 'Amra' Macierzyński <m...@p...pl>

    On 10-02-19 21:01, Michal Jankowski wrote:

> [...]
    > prezesi sobie wyspy polinezyjskie pokupowali za te pieniądze, a w
    > zamian te cholerne nikomu niepotrzebne placówki zaczęli zamykać...

    Heh ;) No wlasnie. Skoro placowki przestana byc potrzebne (moze do
    kredytow hipotecznych, inwestycji, ubezpieczen, ale to nie w takich
    ilosciach), to raczej banki chetnie je pozamykaja. Ewentualnie zamieni
    sie ich rola - a to oznacza, ze i koszty.

    --
    http://www.prnews.pl
    http://www.bankier.pl

  • 45. Data: 2010-02-19 20:47:04
    Od: k...@p...onet.pl (Kamil Jońca)

> [...]

    > przyszlosc. Sprawdzimy za jakis czas. I mozemy sie umowic - kto sie
    > pomylil co do oceny - przyzna sie do bledu? :) Tu na liscie

    Ech, ale ja wcale nie twierdzę, że _nie_ będzie przełomu w podejściu do
    dawania kredytów przez internet. Drażni mnie tylko takie podniecanie się
    wdrożeniem nowej usługi/karty/etc. i twierdzenie, że od dziś nastała
    nowa era, bo mBank to wprowadził. Że niemalże powinniśmy stworzyć nową
    rachubę czasu :)

    Naprawdę tak trudno to zrozumieć?
    KJ

    EMACS = Even a Master of Arts Comes Simpler

  • 46. Data: 2010-02-19 22:51:24
    Od: Michal Jankowski <m...@f...edu.pl>

> [...]

    > kredytow hipotecznych, inwestycji, ubezpieczen, ale to nie w takich
    > ilosciach), to raczej banki chetnie je pozamykaja.

    Na razie otwieraja. Naprawde nie wiem, po co. W odleglosci 200m
    potrafia otworzyc dwie.

    MJ

  • 47. Data: 2010-02-20 11:59:22
    Od: Brzezi <b...@g...com>

    pią, 19 lut 2010 o 23:51 GMT, Michal Jankowski napisał(a):

    > Na razie otwieraja. Naprawde nie wiem, po co. W odleglosci 200m
    > potrafia otworzyc dwie.

    Tak jak spozywczakow masz czasami kilka kolo siebie, po prostu
    konkurenecja, 2 fraczyzow znalazlo sobie dobre miejsce, zbieg okolicznosci
    ze kolo siebie, kazdy chce zarobic...

    Pozdrawiam
    Brzezi

  • 48. Data: 2010-02-20 16:50:41
    Od: Michal Jankowski <m...@f...edu.pl>

    Brzezi <b...@g...com> writes:

    > Tak jak spozywczakow masz czasami kilka kolo siebie, po prostu
    > konkurenecja, 2 fraczyzow znalazlo sobie dobre miejsce, zbieg okolicznosci
    > ze kolo siebie, kazdy chce zarobic...

    TEN SAM BANK potrafi otworzyc dwie placowki w odleglosci 200m.
    Konkurencja to otwiera placowke w tym samym budynku
    (budynek-rekordzista w Warszawie ma 7 bankow).

    MJ

  • 49. Data: 2010-02-20 17:22:38
    Od: Brzezi <b...@g...com>

    sob, 20 lut 2010 o 17:50 GMT, Michal Jankowski napisał(a):

    > TEN SAM BANK potrafi otworzyc dwie placowki w odleglosci 200m.
    > Konkurencja to otwiera placowke w tym samym budynku
    > (budynek-rekordzista w Warszawie ma 7 bankow).

    Ale 2 franczyzow, jednego banku, niezaleznych, sa dla siebie konkurencja...

    Pozdrawiam
    Brzezi

  • 50. Data: 2010-02-21 07:45:49
    Od: Michał 'Amra' Macierzyński <m...@p...pl>

    On 10-02-19 21:47, Kamil Jońca wrote:
> [...]
    > wdrożeniem nowej usługi/karty/etc. i twierdzenie, że od dziś nastała
    > nowa era, bo mBank to wprowadził. Że niemalże powinniśmy stworzyć nową

    Ale ze mBank, czy w ogole ze podniecanie? :) Bo w tym kontekscie nie
    tylko o mBanku pisalem ;)

    --
    http://www.prnews.pl
    http://www.bankier.pl