eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plFinanseGrupypl.biznes.bankiNowa strategia obsługi Klienta indywidualnego w Deutsche Bank Nowa strategia obsługi Klienta indywidualnego w Deutsche Bank
  • Data: 2004-06-29 17:47:38
    Temat: Nowa strategia obsługi Klienta indywidualnego w Deutsche Bank
    Od: Michał 'Amra' Macierzyński <m...@p...pl> szukaj wiadomości tego autora
    [ pokaż wszystkie nagłówki ]

    Warto zobaczyc - ciekawe.

    Począwszy od 1 lipca br. Klienci indywidualni Deutsche Bank PBC S.A. będą
    obsługiwani zgodnie z nową filozofią segmentacji Klientów.
    http://banki.prnews.pl/index.php/display,5695

    --
    Michał 'Amra' Macierzyński || wortal public relations: http://www.PRnews.pl
    Uwaga! Konkurs - http://www.prnews.pl/lukas/

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1