eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plFinanseGrupypl.biznes.bankiNowa strategia obsługi Klienta indywidualnego w Deutsche Bank Re: Nowa strategia obsługi Klienta indywidualnego w Deutsche Bank
  • Data: 2004-06-29 18:12:20
    Temat: Re: Nowa strategia obsługi Klienta indywidualnego w Deutsche Bank
    Od: "Tomasz Waszczynski" <w...@w...org> szukaj wiadomości tego autora
    [ pokaż wszystkie nagłówki ]

    Użytkownik "Michał 'Amra' Macierzyński" <m...@p...pl>
    napisał w wiadomości news:cbsa0o$a3h$1@news.onet.pl...
    > Warto zobaczyc - ciekawe.
    >
    > Począwszy od 1 lipca br. Klienci indywidualni Deutsche Bank PBC S.A. będą
    > obsługiwani zgodnie z nową filozofią segmentacji Klientów.
    > http://banki.prnews.pl/index.php/display,5695

    Tylko po co przepłacać? :) Przecież to samo, a pewnie i więcej, jest
    znacznie taniej w Multi :) 12 zł za Auquariusa jest sporą dawką pieniędzy, a
    co dopiero 17 zł. I pewnie jeszcze do tego za karty trzeba płacić ;]

    W czym ma tkwić ta atrakcyjność DB?


    --
    Pozdrawiam,
    Washko
    http://www.odpowiedzialnosc.org/

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1