eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plFinanseGrupypl.biznes.bankiNowa strategia obsługi Klienta indywidualnego w Deutsche Bank Nowa strategia obsługi Klienta indywidualnego w Deutsche Bank
  • Path: news-archive.icm.edu.pl!mat.uni.torun.pl!news.man.torun.pl!newsfeed.pionier.net
    .pl!news.nask.pl!news.cyf-kr.edu.pl!agh.edu.pl!news.agh.edu.pl!news.onet.pl!not
    -for-mail
    From: Michał 'Amra' Macierzyński <m...@p...pl>
    Newsgroups: pl.biznes.banki
    Subject: Nowa strategia obsługi Klienta indywidualnego w Deutsche Bank
    Date: Tue, 29 Jun 2004 19:47:38 +0200
    Organization: news.onet.pl
    Lines: 10
    Sender: m...@p...onet.pl@chello062179058010.chello.pl
    Message-ID: <cbsa0o$a3h$1@news.onet.pl>
    NNTP-Posting-Host: chello062179058010.chello.pl
    Mime-Version: 1.0
    Content-Type: text/plain; charset="iso-8859-2"
    Content-Transfer-Encoding: 8bit
    X-Trace: news.onet.pl 1088531288 10353 62.179.58.10 (29 Jun 2004 17:48:08 GMT)
    X-Complaints-To: a...@o...pl
    NNTP-Posting-Date: 29 Jun 2004 17:48:08 GMT
    X-Priority: 3
    X-MSMail-Priority: Normal
    X-Newsreader: Microsoft Outlook Express 6.00.2800.1409
    X-MimeOLE: Produced By Microsoft MimeOLE V6.00.2800.1409
    Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.biznes.banki:306210
    [ ukryj nagłówki ]

    Warto zobaczyc - ciekawe.

    Począwszy od 1 lipca br. Klienci indywidualni Deutsche Bank PBC S.A. będą
    obsługiwani zgodnie z nową filozofią segmentacji Klientów.
    http://banki.prnews.pl/index.php/display,5695

    --
    Michał 'Amra' Macierzyński || wortal public relations: http://www.PRnews.pl
    Uwaga! Konkurs - http://www.prnews.pl/lukas/

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1