  • Data: 2002-09-08 12:15:21
    Temat: OT - Re: Dziadowski Śląski
    Od: "alexander" <a...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "Paweł Pollak" <s...@m...pl> napisał w wiadomości
    news:alfa4l$dpr$2@cs.magma-net.pl...

    > Zdaje się, że do Ciebie w ogóle nie dotarło, o co chodzi.

    Nie mierz innych swoja miara....

    > Proponuję intensywny trening szarych komórek:
    > gra w szachy, czytanie, rozwiązywanie
    > zadań logicznych, a jak już jako tako nauczysz się
    > dostrzegać związek między
    > przyczyną a skutkiem, co w dyskusji jest niezbędne,
    > dopiero wtedy zabieraj głos.

    Wybacz, ale moj poziom kultury osobistej nie pozwala mi na takie osobiste
    wycieczki wobec Ciebie.
    Byle kto mnie jednak nie obrazi...

    > Jaki Ty masz IQ? 70? Dwa polonezy technicznie się od siebie nie różnią, no
    > teraz masz zagwozdkę, dlaczego jeden się psuje, a drugi nie.

    Zawsze mi sie wydawalo ze samochod zdecydowanie czesciej psuje sie temu
    ktory nie ptrafi go prowadzic (i nie mam tu wcale na mysli znajomosci
    przepisow Ruchu Drogowego czy tez jakichkolwiek innych umiejetnosci
    zdobywanych na kursie Prawa Jazdy).
    Uwagi o IQ pozostawiam do kontemplacji milosnikom podworkowych dyskusji....

    > Chyba przeceniłem Cię z tym IQ. Centrala jest w Katowicach i z tego
    wynika,
    > że tam wszystko ma być? To czemu oddziały banku są jeszcze poza
    Katowicami?

    Kompletne pomieszanie porzadkow.
    Infolinia BSK jest w Katowicach bo TAM maja swoja centrale i LOGICZNE jest
    umiejscowienie Technicznej infolinii w centrali (w przeciwienstwie do
    infolinii ogolnej ktora moze byc gdziekolwiek) chocby ze wzgledu na fizyczny
    dostep pracownikow do sprzetu.
    Powtarzam po raz kolejny: dla Ciebie nie jest problemem lokalizacja
    infolinii tylko fakt ze nie jest ona bezplatna.
    Bo gdyby byla we Wroclawiu (czy gdzie tam) to nie pisalbys ze nie stac Cie
    na polaczenie miedzymiastowe.

    > Poza tym bądź łaskaw nie ciąć cytatów w sposób zmieniający ich sens.
    > Odpowiedź na ten argument zawierała się już w stwierdzeniu, że infolinia
    > równie dobrze mogłaby znajdować się w Holandii, który to fragment
    wyciąłeś.

    Oczywiscie, ale badz zatem uprzejmy nie wymyslac przykladow kompletnie nie
    przystajacych do istoty dyskusji.
    Infolinia w Holandii? Rownie dobrze w Szwecji, USA albo Wyspach Owczych....
    Tylko co na to logika? Holandia czy Katowice?

    Pozdrawiam!
    Aleksander