eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plFinanseGrupypl.biznes.bankiPocztowy - zmylkoobslugaPocztowy - zmylkoobsluga
  • Data: 2010-01-16 18:56:43
    Temat: Pocztowy - zmylkoobsluga
    Od: krzysztofsf <k...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora
    [ pokaż wszystkie nagłówki ]

    Zalozylem dzis na poczcie (sobota) konto i wplacilem troche gotowki,
    zeby przelac zleceniem ustawionym na poniedzialek.
    Informacje od pracownika przy zakladaniu konta

    - infolinia calodobowa
    - konto aktywne od razu po zalozeniu
    - haslo dostepu w kopercie, numer do logowania na umowie.
    - za jakies 2 tygodnie przyjdzie poczta jakies "modulo", ktore umozliwi
    mi podpiecie telefoniczne do konta standard rowniez zalozoenego konta
    oszczednosciowego - i wtedy bede mogl wykonywac rowniez operacje
    pomiedzy tymi kontami.


    Stan faktyczny

    - nie ma zadnej rubryki na zawartych umowach o nazwie "numer" czy
    "identyfikator" klienta.
    - po wprowadzeniu numeru umowy (w porywie rozpaczy) jako numeru klienta
    w pole logowania, po probie zalogowania informacja, ze konto zablokowane
    do czasu otrzymania umowy przez bank pocztowy.
    - na infolini informacja, ze w dni powszednie do 20-ej w soboty do 16-ej



    Pytanie.
    Czy przy zawarciu umowy bezposrednio na poczcie zostalem wprowadzony w
    blad przez niekompetetna pracownice i nie moge skorzystac z konta do
    czasu, az przyjdzie poczta login do konta?
    Czy tez pozostaje mi nadzieja, ze numer umowy jest jednak numerem
    klienta i po przetwozeniu danych uda sie w niedziele zalogowac?

    Obawiam sie, ze czeka mnie w poniedzialek wycieczka do okienka w
    pocztowym, zeby wyplacic pieniadze i wplacic je w banku zamiast przelewac.



Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1