eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plFinanseGrupypl.biznes.bankiAlior czy mBank - podejście do klienta?Re: Alior czy mBank - podejście do klienta?
  • Data: 2009-10-31 21:16:08
    Temat: Re: Alior czy mBank - podejście do klienta?
    Od: Przemyslaw Kwiatkowski <m...@m...waw.pl> szukaj wiadomości tego autora
    [ pokaż wszystkie nagłówki ]

    jQ pisze:
    > Uciekam od Lukasa. Nie dlatego, że drogo, czy cokolkwiek takiego. Po prostu
    > przez rok nie potrafią załatwić jednej, głupiej sprawy w ich systemie.
    > Rozważam przejście do mBanku lub Aliora. Porównywałem ich oferty, ale nie
    > odpowiedzą mi one na jedno, zasadnicze pytanie - jak wygląda tam podejście
    > do klienta, i jak wygląda na codzień działanie banku. czuy często zdarzają
    > się pady systemu? Czy wszystko działa sprawnie, czy tez mają jakieś
    > "upierdliwe" niedogodności? Czy reagują na zgłaszane problemy, sugestie itp?
    > No i czy klienta, który ma u nich kilka lat konto, spore obroty i korzysta
    > aktywnie z oferowanych przez nich usług traktują poważnie, czy tak samo, jak
    > kogoś, kto przychodzi prosto z ulicy?
    > Podzielcie się, proszę, doświadczeniami.

    Generalnie system mBanku jest "dojrzały" - czyli wszystko działa, tak
    jak powinno działać i nie ma najmniejszego problemu z wykonaniem
    czegokolwiek "standardowego" poprzez www. Jeśli trafi się natomiast coś
    niestandardowego, to... no powiedzmy, że lepiej dla Twoich nerwów jakby
    Ci się nic takiego nie przytrafiło. :-)

    Alior - www wciąż poprawiają, co jakiś czas dodają nowe funkcje, przez
    co zdecydowanie częściej niż w mBanku jest "przerwa wdrożeniowa". Jednak
    to co jest - jest w zupełności wystarczające i działa bardzo dobrze.
    Obsługa sytuacji nietypowych jest zdecydowanie lepsza niż w mBanku, a to
    dlatego w takich sytuacji po prostu idziesz do oddziału, upatrujesz
    sobie "ofiarę", zgłaszasz swój problem, bierzesz wizytówkę i.. masz już
    konkretny kontakt to konkretnej żywej osoby, której nie trzeba za każdym
    razem od nowa tłumaczyć o co ci chodzi... :-)
    Nie znaczy to oczywiście, że zawsze wszystko uda się załatwić - ja od 2
    miesięcy usiłuję zamienić rodzaj karty kredytowej. Okazało się, że nie
    przewidzieli na to procedury i pracownicy oddziału teraz kombinują jak
    to dla mnie zrobić. :-)

    --
    MiCHA

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1