  • Data: 2009-11-01 08:46:03
    Temat: Re: Alior czy mBank - podejście do klienta?
    Od: Michal <m...@n...org> szukaj wiadomości tego autora

    jQ pisze:
    > Użytkownik "MarcinF" <m...@i...pl> napisał w wiadomości
    > Z kilkuletniej współpracy z Lukasem pamiętam, ze potrzebowałem ich odwiedzić
    > kilka razy:
    > - załatwienie limitu w koncie
    > - załatwienie kredytu gotówkowego
    > - zmiana karty
    > - wydanie nowego tokena

    Wszystkie te rzeczy w mbanku można załatwić przez internet lub/i
    telefonicznie. Oczywiście zależy co rozumiemy pod pojęciem "zmiana karty" :D

    W jednym i drugim nie ma tokena czy listy TAN- są hasła SMS. O
    limitach/kredytach pisałem już w poście niżej.

    > Tak więc z kilka - kilkanaście razy się zdarzyło. I tego mi będzie po
    > odejściu z Lukasa brakować - oddziałów otwartych w sobotę

    Jeśli chodzi o Alior, to ma "strefę 24h" ale wiele tam nie ma- bankomat
    + komputer z dostępem do serwisu transakcyjnego. mbank ma kioski i
    wpłatomaty, niektóre z tych ostatnich czynne całą dobę.

    > Jest to jakiś sposób. Tylko, że ja jestem na tyle wygodnicki, że muszę mieć
    > ROR, i KK w jednym banku. A wyrabianie ich w obu to troszkę niepotrzebne mi
    > będzie ...

    Oglądnij chociaż demo- a zakładanie każdego z kont trwa 5-10 minut (w
    placówkach). To albo tyle poświęcisz i będziesz zadowolony z decyzji
    albo nigdy nie dowiesz się co straciłeś w tym drugim banku ;)))

    --
    Michał