  • Data: 2009-11-01 08:37:47
    Temat: Re: Alior czy mBank - podejście do klienta?
    Od: "jQ" <a...@s...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "MarcinF" <m...@i...pl> napisał w wiadomości
    news:hcifps$m44$1@nemesis.news.neostrada.pl...
    > moim zdaniem troche bez sensu porownywac marmurek z bankiem wirtualnym,
    > jak chcesz korzystac z populanych uslug to mbank bedzie ok, ale jesli
    > w gre mialyby wchodzic czeste kontakty z bankiem to raczej sklanialbym
    > sie ku aliorowi
    Z kilkuletniej współpracy z Lukasem pamiętam, ze potrzebowałem ich odwiedzić
    kilka razy:
    - załatwienie limitu w koncie
    - załatwienie kredytu gotówkowego
    - zmiana karty
    - wydanie nowego tokena
    Tak więc z kilka - kilkanaście razy się zdarzyło. I tego mi będzie po
    odejściu z Lukasa brakować - oddziałów otwartych w sobotę

    > moze poprostu wyprobuj oba te banki, zwlaszcza ze nie musi sie to
    > wiazac z dodatkowymi kosztami, nie ma banku uniwersalnego, moze
    > sie okazac ze w kazdym z nich znajdziesz cos dla siebie
    Jest to jakiś sposób. Tylko, że ja jestem na tyle wygodnicki, że muszę mieć
    ROR, i KK w jednym banku. A wyrabianie ich w obu to troszkę niepotrzebne mi
    będzie ...