  • Data: 2009-11-01 08:33:11
    Temat: Re: Alior czy mBank - podejście do klienta?
    Od: "jQ" <a...@s...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "Tomek z Wawy" <t...@t...pl> napisał w wiadomości
    news:f75d05da-5b01-4fe4-b5dc-f2ed04af1e0d@m26g2000yq
    b.googlegroups.com...
    On 31 Paź, 21:05, "jQ" <a...@s...pl> wrote:

    > Zdradzisz co Ci nie pasuje? Ja z Lukasa z podstawowych usług jestem
    > zadowolony.
    Pisałem o tym już kilka razy. Lukas sam nie obsługuje kart. Korzysta z
    centrum kart BZWBK.
    Wiele z firm pośredniczących w obsłudze płacenia KK przez internet,
    wprowadziło w ciągu ostatniego roku obsługę protokołu 3D Secure. Bank BZWBK,
    jako jeden z nielicznych, wprowadazil do swoich kart obsługę tego
    zabezpieczenia. Generalnie kto chce, może z tego nie korzystać, ale ich bank
    prawidlowo tą sytuację obsługuje. Jako, że Lukas korzysta z ich centrum
    kart, przez Polcarda, e-Carda itd. karty Lukas widziane są jako te, które te
    zabezpieczenia obsługują i wymagają takowej autoryzacji. No ale niestety,
    Lukas tego zabezpieczenia u siebie nie obsługuje, czego efektem jest to, że
    ich karty nie sa autoryzowane w internecie. Problem zgłaszałem kilkukrotnie,
    jest on dawno znany, niestety, kończy się rozłożeniem rąk ...
    Poza tym zgłaszałem do ich informatyków już kilka drobniejszych błędów, i
    nie widziałem, by którykolwiek zostal poprawiony.

    Miałem też wcześniej bardzo niemiłą sytuację, kiedy tylko z lenistwa nie
    zamknąłem konta u nich. Było to z 2 lub 3 lata temu, sylwester. Wyjechałem
    sobie w góry, ale pewna sytuacja sprawiła, że postanowiłem wcześniej się
    stamtąd przemieścić. Pociągu nie było, a skończyła mi się gotówka, by kupić
    bilet na autobus. Poszedłem do jednego bankomatu - nie wypłacił. Drugi
    zatrzymał kartę. Na infolinii dowiedziałem się, że ... mają zamknięcie roku
    i nigdzie gotówki nie podejmę. Nie ostrzegli o tym. Miałem na szczęście
    bilet powrotny na pociąg, ale musiałem na niego czekać do rana ...