eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plFinanseGrupypl.biznes.bankiAlior - ku przestrodzeRe: Alior - ku przestrodze
  • Path: news-archive.icm.edu.pl!news.rmf.pl!nf1.ipartners.pl!ipartners.pl!news2.ipartne
    rs.pl!not-for-mail
    From: "Krzysztof" <o...@p...onet.pl>
    Newsgroups: pl.biznes.banki
    Subject: Re: Alior - ku przestrodze
    Date: Thu, 23 Sep 2010 09:23:08 +0200
    Organization: GTS Energis
    Lines: 32
    Message-ID: <i7ev8u$2caf$1@news2.ipartners.pl>
    References: <i7e27b$nk4$1@inews.gazeta.pl>
    NNTP-Posting-Host: ip-94-42-50-34.multimo.pl
    Mime-Version: 1.0
    Content-Type: text/plain; format=flowed; charset="iso-8859-2"; reply-type=response
    Content-Transfer-Encoding: 8bit
    X-Trace: news2.ipartners.pl 1285226590 78159 94.42.50.34 (23 Sep 2010 07:23:10 GMT)
    X-Complaints-To: a...@i...pl
    NNTP-Posting-Date: 23 Sep 2010 07:23:10 GMT
    In-Reply-To: <i7e27b$nk4$1@inews.gazeta.pl>
    X-Priority: 3
    X-MimeOLE: Produced By Microsoft MimeOLE V6.0.6002.18263
    X-Newsreader: Microsoft Windows Mail 6.0.6002.18197
    X-MSMail-Priority: Normal
    Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.biznes.banki:536693
    [ ukryj nagłówki ]


    "MK" <m...@i...pl> wrote in message
    news:i7e27b$nk4$1@inews.gazeta.pl...
    > Nawet nie chce mi sie komentowac ponizszego, moze kogos to uratuje przed
    > klopotami, bo nie zdecyduje sie na karte Aliora po lekturze odpowiedzi
    > banku.
    >
    > Krakow, dnia 16.09.2010r.
    >
    >
    >
    > Szanowny Panie,
    > W odpowiedzi na Pana reklamacjç, doczaca transakcji na kwote XXX PLN
    > dokonanych karta MasterCard Silver nr 5294XXXXXXXX3639 w dniach
    > O7.04.2010r. prosimy o przyjecie nastepujacych wyjasnien.
    > Po otrzymaniu Pana zgloszenia do akceptanta transakcji wyslalimy
    > reklamacje w/w kwoty. Nasza reklamacja zostala jednak odrzucona.
    > Z uwagi na to, ze w trakcie postepowania reklamacyjnego nie odzyskalismy
    > reklamowanych srodków informujemy, iz niestety nie mozemy dokonac zwrotu
    > przedmiotowych srodkow na Pana rachunek. Podkreslany równiez, ze
    > przysluguje Panu prawo do odwolania sie od w/w decyzji kontaktujac sie z
    > infolinia Naszego Banku.
    > Mamy nadzieje, iz powyzsze wyjasnienia beda dla Pana wystarczajace.
    > Laczymy wyrazy szacunku,
    >
    > Podoba mi sie ten szcunek do "Naszego Banku", szkoda tylko, ze klienta
    > maja w glebokim powazaniu. Na szczescie sa szczerzy wiec UOKiK bedzie mogl
    > sie popisac w obronie konsumentow :).

    Jaki powod reklamacji? Jaki rodzaj transakcji? Bez tego trudno sie odniesc
    do konkrentej sprawy.

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1