  • Data: 2010-02-14 11:14:40
    Temat: Re: Ameryka idzie do przodu!
    Od: "bradley.st" <b...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

    On 13 Lut, 21:43, "kashmiri" <n...@n...com> wrote:

    > Wiesz, technologia skanowania zdjec tez jest dostepna w Europie, ale o ile
    > wiem, banki nie maja prawa gromadzic takich danych.

    O! Na stronie Nordea BP jest takie cos:

    Składając wniosek listem poleconym do oddziału, należy załączyć:
    * kserokopie dowodu osobistego (dla "starych" dowodów: strony 1-3 oraz
    stronę zawierającą aktualne dane adresowe, dla "nowych" dowodów:
    awers i rewers dokumentu)

    http://www.nordea.pl/klienci-indywidualni/twoja-kart
    a/zlozenie-wniosku-listem-poleconym.html

    Zakladalem ze nie niszcza tej kserokopii zaraz po otrzymaniu.

    > A tak BTW, to tam sa u Was jakies obowiazkowe ID? Wydawalo mi sie, ze prawo
    > jazdy i state ID sa opcjonalne i nie wymagane do zalozenia konta...

    Sa opcjonalne - tzn. w przeciwienstwie do Polski nie masz
    administracyjnie narzuconego obowiazku posiadania Dowodu Osobistego,
    ktorym musisz sie legitymowac na zadanie uprawnionych organow... itd.

    Ty chcesz miec jakies ID ze zdjeciem - zeby moc "funkcjonowac
    normalnie" w spoleczenstwie, np. otworzyc konto w banku. Ale nie
    musisz go wyrabiac tylko dlatego ze mieszkasz na terytorium kraju.